Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

julie wrote:VDB zou een natuurlijke dood zijn gestorven.. een hartkwaal? Beetje vreemd dat dat nu pas aan het licht zou komen voor een sportman, lijkt me toch?
Ook tal van injectie wondjes in zijn arm :roll:
Julie, dat gelooft ge nu toch zelf niet.
Nog nooit iemand tegengekomen met zo ne grote motor als de Frank.
Een paar keer met hem op de weg gereden en was zeker niet normaal te noemen wat diene kerel allemaal kon, echt waar.
en JA @ Matthias d, zoals ik een blz of 2 terug al zei, we gaan nooit teweten komen wat er ginderachter gebeurd is.
Ik wist al van vorige dinsdag dat er stront aan de knikker ging hangen :evil:
Vandaag in de krant ; SPOREN VAN INJECTEINAALDEN wat erop wees dat hij een drrugsverslaafd is :evil:
Dit zijn van die zaken die mij zo boos en triestig maken terzelfdertijd.
Deze zomer heb ik hem minstens 30 keer in koerstenue met korte mouwen gezien en ik heb NOOIT enige sporen van injectienaalden gezien. Neem dit van mij aan ALS DE WAARHEID
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

amaaii... ik hoop dat ooit de waarheid aan het licht komt want persoonlijk vindt ik dit een "raar" overlijden. :roll:
ik heb niks tegen die senegalezen en hun dokters maar diene zijne uitleg ( telefonisch) is steeds zo vreemd allé diene komt ni eerlijk over [-X
men kan zeggen van VDB wat ze willen en ja hij heeft welwat dommigheden gedaan maar er was niemand en er zal nooit meer iemand zijn die zo met de chocodijzen van zijn mederenners speelde als hij enals je het mij vraagt heeft hij toch wel 1 grote fout gemaakt... de titel van zijn boek...
Hij is God WEL

de surplace tegen de fitte destijds....
en
het machtsvertoon ( op de grote plateau) op de St-Nicolas
en bovenal
de stijl die Hij had...zag nooit een renner zo mooi op zijn stalen ros zitten als Frank =D>

't zijn beelden die mijn netvlies nooit zullen verlaten :cry:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

native instinct wrote:
julie wrote:VDB zou een natuurlijke dood zijn gestorven.. een hartkwaal? Beetje vreemd dat dat nu pas aan het licht zou komen voor een sportman, lijkt me toch?
Ook tal van injectie wondjes in zijn arm :roll:
Julie, dat gelooft ge nu toch zelf niet.
Nog nooit iemand tegengekomen met zo ne grote motor als de Frank.
Een paar keer met hem op de weg gereden en was zeker niet normaal te noemen wat diene kerel allemaal kon, echt waar.
en JA @ Matthias d, zoals ik een blz of 2 terug al zei, we gaan nooit teweten komen wat er ginderachter gebeurd is.
Ik wist al van vorige dinsdag dat er stront aan de knikker ging hangen :evil:
Vandaag in de krant ; SPOREN VAN INJECTEINAALDEN wat erop wees dat hij een drrugsverslaafd is :evil:
Dit zijn van die zaken die mij zo boos en triestig maken terzelfdertijd.
Deze zomer heb ik hem minstens 30 keer in koerstenue met korte mouwen gezien en ik heb NOOIT enige sporen van injectienaalden gezien. Neem dit van mij aan ALS DE WAARHEID
Zelfs als er al sporen van injectienaalden te vinden zouden zijn... Dat wilt nog niet zeggen dat hij een drugsgebruiker is he... In het boek van Meirhaege gelezen dat hij zichzelf regelmatig vitaminen supplementen toediende met een spuit...
Ik vind het een schande wat we de laatste dagen soms te horen en zien kregen ivm Frank's dood!
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Schitterende vent, groot verlies... :cry:
native instinct
Mountainbiker

En als we dat allemaal niet geloven zullen die journalisten ons wel wa anders wijsmaken he :evil:
Ik zou echt graag d waarheid kennen van wat er juist allemaal gebeurd is die nacht, maar als ze echt niets anders kunnen bedenken dan dit gelul zouden de heren journalisten beter hun smoelken houden =D>
Ze hebben zo al genoeg schuld aan zijn gekke gedrag van de laatste 10 jaar.
Anyway, laat hem nu rusten.
God is dead, Long live GOD =D>
native instinct
Mountainbiker

Wie gaat er naar Ploegsteert zaterdag ?
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

ik mss
keno
Mountainbiker
Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed

Post by keno »

ik ga ook :(
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ik ben ook van plan om te gaan...
Nog mensen van de kempen of antwerpen die willen gaan?
Post Reply