Hey iedereen,
Ik ben een spiksplinter nieuw lid hier en ik vroeg mij af of er mensen van de regio Kortenberg waren. Ik zoek ook een mountainbike club om me bij aan te sluiten. Ik woon nog maar net in Kortenberg (ik ben er beginnen werken en ik kom oorspronkelijk uit het bronsgroen eikenhout, limburg dus) en het zou een leuke manier zijn om mensen te leren te kennen denk ik zo.
Groetjes
Gezocht regio Kortenberg
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
XVMx
- Mountainbiker
GevondenGf biker wrote:ge zult hier beslist wel iemand vinden van die streek
Dichtstbijzijnde clubs zijn waarschijnlijk de Pachthofbikers (Duisburg) of de Slike Bikers (Winksele). Of het moet zijn dat je wedstrijdrijder bent, dan kan je terecht bij het Scott USA team van Kortenberg.
Groeten,
XVM
-
XVMx
- Mountainbiker
Hmmm... als jij zo snel rijdt, zou ik dan wel met je gaan rijden??? Euh... ja, want ik ken de weg en jij niet, dus sowieso kan je me er niet af rijdenTerrago wrote:...en ik ben geen wedstrijdrijder, het zou niet eerlijk zijn voor de andere deelnemers dan :D .
Yep, maak je geen zorgen. Ik ben nu zelfs een beetje aan het verkennen richting Erps-Kwerps / Steenokkerzeel en zo richting Mechelen om eens een toerke te kunnen doen ZONDER al te veel hoogtemeters. Dat is zowat het enige "nadeel" aan de streek, een toerke doen zonder redelijk wat hoogtemeters te maken is niet zo eenvoudig...Terrago wrote:Kun je een beetje lekker mountainbiken in die buurt? (ben volslagen onbekend daarh althans voorlopig
)
-
XVMx
- Mountainbiker
Klopt volledig, maar ik heb de indruk (en corrigeer mij als ik verkeerd ben) dat als je offroad wil blijven er minder te vinden is ten noorden dan ten zuiden van Kortenberg. Het kan ook aan mij liggen, alles ten zuiden en oosten ken ik redelijk goed (kanten van Vossem, Leefdaal, Huldenberg, Overijse, of meer richting Bertem, Leuven, Oud-Heverlee...), ten noorden ben ik pas relatief recent beginnen verkennen (ben aan die kanten nog niet verder geraakt dan de lijn Perk - Kampenhout - Buken). Als jij een mooi parcours weet die richting uit laat maar weten he Eric .Eric B wrote:Zonder hoogte meters...allez jongens...
Zoals je zei richting Mechelen is het toch zo vlak als een biljart, als je naar Leuven, Aarschot, Huldenberg, Vossem, ... ed gaat heuvels, dus de perfecte omgeving afhankelijk van de training die je zoekt kies je de bestemming.
XVM