math salden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Math salden
Hallo,
Heb er vrijdag ook voor gemaild naar Math Salden voor dezelfde vraag.
Inderdaad voor het weekend stond de afbeelding van 2009. Toen ik een mail de volgende ochtend terugkreeg zijden ze dat het die van 2009 waren.
Ik ging nog eens checken op de website maar ze stonden er niet meer op.
Ik stuur dan een mail om te vragen of ze er nog waren en krijg dan uiteindelijk een mail terug met de afbeelding van 2008.
Waarbij ze beweerde dat het echt het model van 2008 was.
Is duidelijk een winkel waar ze je echt naartoe willen lokken en als je eenmaal daar bent dan blijken ze niet het gevraagde materiaal te hebben.
Moeten dan ook hun reclame in de boekskes willen financieren
.
Heb er vrijdag ook voor gemaild naar Math Salden voor dezelfde vraag.
Inderdaad voor het weekend stond de afbeelding van 2009. Toen ik een mail de volgende ochtend terugkreeg zijden ze dat het die van 2009 waren.
Ik ging nog eens checken op de website maar ze stonden er niet meer op.
Ik stuur dan een mail om te vragen of ze er nog waren en krijg dan uiteindelijk een mail terug met de afbeelding van 2008.
Waarbij ze beweerde dat het echt het model van 2008 was.
Is duidelijk een winkel waar ze je echt naartoe willen lokken en als je eenmaal daar bent dan blijken ze niet het gevraagde materiaal te hebben.
Moeten dan ook hun reclame in de boekskes willen financieren
iemand enig idee of ik de wielen gewoon kan terugsturen zonder kosten want de naverkoopvoorwaarden bij math salden zijn mij ook helemaal niet duidelijk
het feit dat er op mijn mail naar hen niet wordt gereageerd zegt idd genoeg denk ik
wanneer ik vanavond geen antwoord heb gekregen, plaats ik een nieuw topic om de andere forumleden voor dit soort bedrog te waarschuwen
bedankt alvast @ cherieke om te bevestigen dat het idd wel degelijk de afbeeelding van de wielen 2009 waren
het feit dat er op mijn mail naar hen niet wordt gereageerd zegt idd genoeg denk ik
wanneer ik vanavond geen antwoord heb gekregen, plaats ik een nieuw topic om de andere forumleden voor dit soort bedrog te waarschuwen
bedankt alvast @ cherieke om te bevestigen dat het idd wel degelijk de afbeeelding van de wielen 2009 waren