24-10-2009 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Martin
Mountainbiker

Post by Martin »

Ben volgend weekend op weekend in molenheide. Zak ook eens af naar Leopoldsburg. Raak ik met de fiets makkelijk van Molenheide tot de startplaats?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Martin wrote:Raak ik met de fiets makkelijk van Molenheide tot de startplaats?
Ongeveer 18km tot aan de start schat ik.
Korste weg: Baan Hasselt Eindhoven volgen tot rond punt in Hechtel centrum, dan baan naar Leopoldsburg volgen, vanaf het centrum zullen er wel wegwijzers staan naar de start.

Fietsroutenetwerk is ook een mogelijkheid van Molenheide tot Hechtel, is iets verder, maar je kan op deze manier een heel stuk grote baan vermijden.
Je kan het fietspad vinden als je langs de speeltuin/ingang camping en het wild/wandelpark de weg volgt tot aan de 90° bocht, bocht niet volgen maar rechts aanhouden, daar zie je een fietspad, dit even volgen en op de T rechts afslaan, dan volgen tot knooppunt 5, dan richting knooppunt 258 volgen totdat je de grote baan Peer-Hechtel over moet steken, linksafslaan en de baan volgen, je passeert dan het rond punt en kan zo naar Leopoldsburg.

Er zijn nog mogelijkheden, maar die worden te ingewikkeld om neer te schrijven. #-o
co biker
Mountainbiker

Post by co biker »

Is dit de dezelfde tocht van 3weken terug
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Denk van niet, toen reden ze constant op het militaire domein.
Deze vind ik iets gevarieerder.
PcRider
Mountainbiker

Post by PcRider »

Martin wrote:Ben volgend weekend op weekend in molenheide. Zak ook eens af naar Leopoldsburg. Raak ik met de fiets makkelijk van Molenheide tot de startplaats?
Hoi Martin,

Wat Kawa schrijft klopt, maar als je streek en parcours kent kan je ons makkelijk bereiken via fietspaden vanaf Molenheide, stuur me een mailtje op mijn privé adres, dan stuur ik je een kaart met te volgen route en wat tips om heel wat nutteloze kilometers uit te sparen.
Het weer ziet er overigens goed uit voor zaterdag...

Tot dan...
PcRider
Mountainbiker

Post by PcRider »

Serge R wrote:Denk van niet, toen reden ze constant op het militaire domein.
Deze vind ik iets gevarieerder.
Klopt, de tocht van over 3 weken gaat bijna volledig over "verboden" gebied.
De onze voor zowat 80% over het militair domein, slechts een deel over "verboden" gebied
Tero
Mountainbiker

Post by Tero »

Ik ga ook afkomen zaterdag. Ziet er een toffe TT uit.
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

is er weg aanduiding van uit stad want ik komuit antwerpse en ken deweg daar niet zogoed
groetjes
PcRider
Mountainbiker

Post by PcRider »

petruske wrote:is er weg aanduiding van uit stad want ik komuit antwerpse en ken deweg daar niet zogoed
groetjes
Ja, langs elke invalsweg van Leopoldsburg-Heppen hangen geel/oranje borden, niet te missen.
tweety
Mountainbiker

Post by tweety »

Stel de gps in en je komt vanzelfs aan.
Post Reply