14de MTB-Tocht RENINGE - 25/10/2009 -
Afstanden: 25 - 35 - 50 km
Inschrijving: van 8u00 tot 10u30
Plaats: Voetbalkantine, Lostraat te Reninge
Info en huur mountainbikes: 057/42.22.55
PARCOURS:
Vanuit Reninge vertrekken we via de Ijzerbroeken richting Vleteren. Veel bochtenwerk vraagt ook veel technische vaardigheid van de bikers.
Twee stroken langs de Poperingevaart zullen zeker de kuiten prikkelen.
De 50 km gaat tot over St. Sixtus in West-Vleteren waar enkele boswegels voor de nodige afwisseling zorgen.
Via de Vleterse broeken keren we terug naar de Ijzervlakte om tenslotte in Reninge te belanden.
Na de massale opkomst van vorig jaar (600 deelnemers) hopen de organisatoren terug op een sportief succes.
Na de rit genieten van een warme douche, een warme soep of een frisse Leffe doen ook veel deugd!
Sportieve groeten en tot zondag 25 oktober!
25/10/2009 RENINGE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
tcrossertje
- Mountainbiker
Post by tcrossertje »
Hopelijk kunnen we genieten van dezelfde omstandigheden als vorig jaar. Dit wil zeggen : een mooi, droog parcours maar hard gemaakt door de ongenadige noordenwind die hier ongelooflijk hard kan blazen. 
Re: 25/10/2009 RENINGE
kasperke wrote:14de MTB-Tocht RENINGE - 25/10/2009 -
Na de massale opkomst van vorig jaar (600 deelnemers) hopen de organisatoren terug op een sportief succes.
Sportieve groeten en tot zondag 25 oktober!
Hallo Reninge ,
als mede organisator van de helletocht van de Pittemse bikedevils (zelfde dag )wens ik jullie het allerbeste toe voor jullie tocht .Veel ritten zijn er niet in West Vlaanderen waardoor ik een groot aantal bikers naar een van de twee ritten zie komen .Succes
Sportieve groeten van Pompier .
- The Exe-cutioner
- Mountainbiker
Post by The Exe-cutioner »
Als lid van de Lustige trappers (mede organisatie van deze tocht) doen we hier ook mee met een groep bikers.
-
tcrossertje
- Mountainbiker
Post by tcrossertje »
het parcours is grotendeels hetzelfde als vorig jaar.
wegens het feit dat de beginstrook richting oostvleteren nu geasfalteerd is hebben we hier noodgedwongen voor een ander begin moeten kiezen wat echter ook zal meevallen denk ik.
verder enkele kleine wijzigingen die geen grote impact zullen hebben.
wegens het feit dat de beginstrook richting oostvleteren nu geasfalteerd is hebben we hier noodgedwongen voor een ander begin moeten kiezen wat echter ook zal meevallen denk ik.
verder enkele kleine wijzigingen die geen grote impact zullen hebben.