24-10-2009 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ongeveer 18km tot aan de start schat ik.Martin wrote:Raak ik met de fiets makkelijk van Molenheide tot de startplaats?
Korste weg: Baan Hasselt Eindhoven volgen tot rond punt in Hechtel centrum, dan baan naar Leopoldsburg volgen, vanaf het centrum zullen er wel wegwijzers staan naar de start.
Fietsroutenetwerk is ook een mogelijkheid van Molenheide tot Hechtel, is iets verder, maar je kan op deze manier een heel stuk grote baan vermijden.
Je kan het fietspad vinden als je langs de speeltuin/ingang camping en het wild/wandelpark de weg volgt tot aan de 90° bocht, bocht niet volgen maar rechts aanhouden, daar zie je een fietspad, dit even volgen en op de T rechts afslaan, dan volgen tot knooppunt 5, dan richting knooppunt 258 volgen totdat je de grote baan Peer-Hechtel over moet steken, linksafslaan en de baan volgen, je passeert dan het rond punt en kan zo naar Leopoldsburg.
Er zijn nog mogelijkheden, maar die worden te ingewikkeld om neer te schrijven.
- PcRider
- Mountainbiker
Hoi Martin,Martin wrote:Ben volgend weekend op weekend in molenheide. Zak ook eens af naar Leopoldsburg. Raak ik met de fiets makkelijk van Molenheide tot de startplaats?
Wat Kawa schrijft klopt, maar als je streek en parcours kent kan je ons makkelijk bereiken via fietspaden vanaf Molenheide, stuur me een mailtje op mijn privé adres, dan stuur ik je een kaart met te volgen route en wat tips om heel wat nutteloze kilometers uit te sparen.
Het weer ziet er overigens goed uit voor zaterdag...
Tot dan...