Van de flyer:
Vertrek:
De Steenoven
Kerkkouter 40
9550 Herzele
Afstanden en prijzen:
55 km => €2,5 - €3,75
35 km => €2,5 - €3,75
25 km => €2,5 - €3,25
En al wat ge wilt: bevoorradingen (ik vraag na hoeveel), douches, bike wash, ...
Wie gaat hier naartoe?
25/10/2009 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Raffie en ik zullen van de parti zijn.
Ik paas da er een serieuze patat op gegeven zal worden.
pataten ? 'k peins dat ulle allemaal in frieten ga rijen !Klippel San wrote:Raffie en ik zullen van de parti zijn.
ik heb dees toerkes ooit bij windkracht 10 gereden (héél lang geleden) en als ge bij rukwinden van 120 km/u pal op kop, nog een gemiddelde van 21.7 km/u halen, dan zijde goed bezig mij gedacht.
Herr Seele, here I come !
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Giller, hahaha, frieten, ...Raffie wrote:pataten ? 'k peins dat ulle allemaal in frieten ga rijen !Klippel San wrote:Raffie en ik zullen van de parti zijn.
ik heb dees toerkes ooit bij windkracht 10 gereden (héél lang geleden) en als ge bij rukwinden van 120 km/u pal op kop, nog een gemiddelde van 21.7 km/u halen, dan zijde goed bezig mij gedacht.
Herr Seele, here I come !
Mijne vorige nick was friet rider zeker.
- Herder Timmy
- Mountainbiker
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Hi, kunnen wij toch nog starten rond 12h00
kzit zat in een vree zwoar feestje
kzit zat in een vree zwoar feestje
-
B.ART
- Mountainbiker
jow vrienden bikers ,
normaal is dit een vrij vlak parcour hoor , maar daarom ook niet te gemakkelijk .
zal waarschijnlijk langs aaigem woubrechtegem ,burst,sint lievenshoutem, heldergem zijn .?
heb deze al velen malen gereden , zeer plezant en altijd volk , nu het zo geregend heeft zal het een beetje drassig liggen , maar zolang het geen varkensbad is , is dit voor mij ok .
Dan vertrekken wij meestal naar de ardennen toe als het te drassig wordt , zo maal je je paard niet kapot .
Tot morgen allemaal

normaal is dit een vrij vlak parcour hoor , maar daarom ook niet te gemakkelijk .
zal waarschijnlijk langs aaigem woubrechtegem ,burst,sint lievenshoutem, heldergem zijn .?
heb deze al velen malen gereden , zeer plezant en altijd volk , nu het zo geregend heeft zal het een beetje drassig liggen , maar zolang het geen varkensbad is , is dit voor mij ok .
Dan vertrekken wij meestal naar de ardennen toe als het te drassig wordt , zo maal je je paard niet kapot .
Tot morgen allemaal