Voor de geïnteresseerden : de locatie van de 2 bossen :
Wel satelliet-view aanzetten...
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=17
Het ene bos is rechtsbovenaan onder de magazijnen, de tweede bos rechtsonderaan naast/rond de electriciteitscentrale...
18/10/2009 Ternat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gooik is zeker een aanradertimdelma wrote:Nen dikken chapeau aan de organisatie van de toer !
't was vandaag mijn eersten TT en ik heb me rot geamuseerd. Prachtig parcours met schitterende technische singletrails. Heb mijn hartje kunnen ophalenOndergrond lag er perfect bij...
Als alle parcours deze winter er zo uit zien, jawadde !
Iemand aanbevelingen voor de komende weken ???
Bedankt aan alle deelnemers. De positieve commentaren achteraf hebben onze enorm veel deugd gedaan.
@ raffie: diene fotograag was ik, heb je herkend.
foto's komen deze week online op onze website www.wtcjosan.be
Olio
Olio
Snellen Eddy die met ons meereed, dacht al dat jij het was.Olio wrote:Bedankt aan alle deelnemers. De positieve commentaren achteraf hebben onze enorm veel deugd gedaan.
Olio
châpeau mannen voor de geleverde werk. volgend jaar mogen jullie weer een uitgebreide delegatie van de Wolfkens verwachten !
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
.Den zwette wrote:Geen excuus ge moest er vandaag maar geweest zijn echt de MAX zo'n toer komt ge niet veel tegen
Ik kan niet overal zijn he, maar doe geen moeite ik zal er wel aan geraken, ook zonder uw collegiale ingesteldheid
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
- La Machine De Guerre
- Mountainbiker
THANKS!!!
Post by La Machine De Guerre »
Een beetje laat maar toch; merci voor de prachtige rit!
Niets dan lof,en de gangsters uit LEDE komen volgend jaar zeker terug!
Maar we hebben wel geluk gehad met het weer,met een paar bakken regen hadden die passages dwars door die akkers minder geestig geweest.
Rik
Niets dan lof,en de gangsters uit LEDE komen volgend jaar zeker terug!
Maar we hebben wel geluk gehad met het weer,met een paar bakken regen hadden die passages dwars door die akkers minder geestig geweest.
Rik