Is het ook al een beetje warmer, alhoewel....
18/10/2009 Houthalen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
[quote="J!nX"][quote="peerke1967"]
Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
[/quote]
Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.[/quote]
@J!nX: ik denk da diene ne andere was. Ik denk da jij da was die daar in kelchterenhoef achter de plas door ne plas reed, je zei inderdaad 2x sorry, maar ik was helemaal nie nat en vond het ook nie erg. Je reed op ne corratec. Nu ik was met 3 beginnende maten die mij volgde, anders had je me NOOIT voorbijgestoke!!!
Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
[/quote]
Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.[/quote]
@J!nX: ik denk da diene ne andere was. Ik denk da jij da was die daar in kelchterenhoef achter de plas door ne plas reed, je zei inderdaad 2x sorry, maar ik was helemaal nie nat en vond het ook nie erg. Je reed op ne corratec. Nu ik was met 3 beginnende maten die mij volgde, anders had je me NOOIT voorbijgestoke!!!
Ge moet u gene dikke draaien zenne!georges1955 wrote:De volgende keer zouden ze eens onder uw kloten moeten stampen en ook 2keer sorry zeggen.J!nX wrote:Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.peerke1967 wrote: Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
Ik rij ook een tempo en ik haal ook tragere rijders in maar wel op een hoffelijke manier.
Het is en blijft een tourtocht en geen wedstrijd.
Waar ik door die plas reed (wa dus blijkbaar iemand anders was) was op een breed stuk waar ineens ne plas van hoop en al ne halve meter lag, ik hing langs die kerel, en er hing iemand achter in mn wiel, veel keuze is er dan nie buiten doorrijden he.
Degene die met mij mee rijden zullen wel bevestigen da ik alleen maar voorbij steek waar ik fatsoenlijk kan, maar net zoals met alles moet het ook van 2 kanten komen, sommige mensen doen het er ook voor om in de weg te blijven rijden.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Een beetje modder kan gene kwaad !!! er zijn mensen die zich blauw betalen voor een modderbad, en hier is het zo goed als gratis...
- .:bert:.
- Mountainbiker
Deze discussies gaan, volgens mij, spijtig genoeg meer en meer voorkomen. Alsmaar meer verschillende rijders en de verdraagzaamheid (van alle kanten, traag of snel of tussenin) begint serieus dunnekes te worden tegenwoordig.
Wat mij wél opvalt, is dat de échte koerskonijnen (mensen die effectief op een redelijk niveau wedstrijden rijden) véél verdraagzamer zijn tegenover de tragere medemens.
Wat mij wél opvalt, is dat de échte koerskonijnen (mensen die effectief op een redelijk niveau wedstrijden rijden) véél verdraagzamer zijn tegenover de tragere medemens.