Nu na enkele keren aldi-drank gedronken te hebben zijn mijn bussen heel oranje geworden. Hoop niet dat ik er nu van de binnenkant ook zo uitzie.
SportsDrink Aldi
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
-
redbiker
- Mountainbiker
Heb ook die sportdrank van de aldi gekocht en is best wel lekker, alleen lijkt me er veel kleurstof in te zitten. Heb een half jaar sportdrank van een ander merk gedronken en de drinkbussen bleven gewoon doorzichtig zoals nieuw.
Nu na enkele keren aldi-drank gedronken te hebben zijn mijn bussen heel oranje geworden. Hoop niet dat ik er nu van de binnenkant ook zo uitzie.
Van die reacties van "tis allemaal hetzelfde";wat moet je daar van zeggen.Er zijn er niet veel meer blijkbaar die de ingredienten lezen.Een smaak ongeveer nabootsen is niet moeilijk,dan gewoon de essentiele meestal de duurdere grondstoffen eruit laten en hopla kassa kassa.Kijk maar eens op de lijst van de rijkste mensen ter wereld naar de broers Aelbrecht,eigenaar van Aldi.Nu ik denk ook niet dat alleen het duurste goed is,men moet geval per geval bekijken.En van een sportdrank moet ge ook niet denken dat het een mirakel produkt is,bestaat nog altijd voor 99,..%uit water.