18/10/2009 Ternat

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MC Tim
Mountainbiker

Re: Ternat 18/10/2009

Post by MC Tim »

olli wrote:Bestekes,

Die 47km zijn er uiteindelijk 54,8km geworden..Oftewel heb ik grote bochten gepakt..oftewel is de organisatie mis in zijn afstanden...

Twas in ieder geval weeral DIK in orde mannekes...

Vrijdag Bever, zondag Gooik..

Wie doet mee???????

Olli
Ik heb de 27 km gedaan en ben uitgekomen op 33,5 km. En niet verkeerd gereden ;-)
Maar ik heb me geen kilometer verveeld... 8) 8) 8) 8) 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Kunnen jullie de route niet ergens als gpx zetten. Is een super referentie voor de streek van Ternat... en prachtige reclame voor het mountainbiken...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MADRISTA666 wrote:
timdelma wrote:
Pirgy wrote:Vond het ook een leuke tocht, vooral dat stukje bos langs de E40 is en blijft prachtig.
Mooi werk van de parcoursbouwer. =D> =D> =D>

Welkom op 8 november in Dworp voor 2e Wcupclassic

http://www.wcupclassicmtb.be
Is het een zware tocht ? Vergeleken met Ternat ???
is hééél zwaar!!! constant op/af.
Dan zal ik maar de 25 km nemen ;-) thx !
ravke
Mountainbiker

Post by ravke »

Ben vandaag ook gestart voor de 27 alias 34 km en heb genoten van ieder stukje. Ben van de streek, maar heb toch nog enkele nieuwe baantjes ontdekt. Soms vrij zware en zuigende stukken, maar alles bleef goed berijdbaar en dit zelfs na al die regen van de afgelopen dagen :lol:

Afspuitstand was dik in orde en die Aquarius heeft ook gesmaakt.

Staat reeds genoteerd voor volgend jaar =D> =D> =D>
JaBae
Mountainbiker

Post by JaBae »

Inderdaad prachtige tocht. Super hoe overal het uiterste eruit gehaald is en het nieuwe stukste in het Borre boske =D> Geweldig!
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Prachtige tocht! Ik woon in Sint-Martens Bodegem en veel stukken kwamen me bekend voor, maar ik kan zelf nooit zo'n 50km uitstippelen met zoveel offroad!
Proficiat aan de parcoursman, als ik die al niet bedankte aan de bevoorrading...

Ook schitterend om zo de zon zien op te komen op één of andere heuvelrug vanuit de mist, voor herhaling vatbaar!
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Pirgy wrote: Welkom op 8 november in Dworp voor 2e Wcupclassic

reclame voor andere tourtochten alleen op het daarvor voorzien forum a.u.b. Anders krijgen we weer toestanden dat iedere organisator op elk forum zit reclame te maken en discussies en veel onzin verkopen om toch maar die ene biker te kunnen afsnoepen. [-X #-o :( [-X
Mijn mening over deze tocht: goe bezig mannen elk jaartje verbeterd deze tocht goed zo, ik kom zeker terug.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

lukke wrote:
Pirgy wrote: Welkom op 8 november in Dworp voor 2e Wcupclassic

reclame voor andere tourtochten alleen op het daarvor voorzien forum a.u.b. Anders krijgen we weer toestanden dat iedere organisator op elk forum zit reclame te maken en discussies en veel onzin verkopen om toch maar die ene biker te kunnen afsnoepen. [-X #-o :( [-X
Mijn mening over deze tocht: goe bezig mannen elk jaartje verbeterd deze tocht goed zo, ik kom zeker terug.
Dat is die mannen hun onderschrift gewoon!!!
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

timdelma wrote:Kunnen jullie de route niet ergens als gpx zetten. Is een super referentie voor de streek van Ternat... en prachtige reclame voor het mountainbiken...
Zo te lezen was 't hier ook goed, als iemand de gps-track heeft mag hij of zij die altijd sturen naar

johny.els@skynet.be

dank bij voorbaat, kan ik 'm ook 'ns doen als ik 'n dagje vrij heb :wink:
Den zwette
Mountainbiker

Post by Den zwette »

Geen excuus ge moest er vandaag maar geweest zijn echt de MAX zo'n toer komt ge niet veel tegen
Post Reply