24-10-2009- TORHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky
Mountainbiker

Post by lucky »

ik probeer zaterdag voor de 9de maal deel te nemen aan jullie tocht. 't is er altijd goed!
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Ik zou hier mss wel willen starten. Twijfel nog een beetje. Ik kom vanuit de buurt van Gent (Oosterzele).

Aan de berichtjes te zien is dit een leuke TT.

Ik zou het rustig aan willen doen zonder teveel klimmetjes. Dus dnek dat ik hier zal rijden.

Grtz
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

IK zou hier ook wel es willen starten.
Is ook voor mij niet bij de deur (kom van de kanten van de Kluis) maar kunnen niet altijd dicht bij huis verwend worden ; trouwens 'verandering van spijs doet eten' ...
Nog nooit in Torhout gereden, zo te lezen wel een leuk tochtje.
Verleden jaar in Oekene gereden, ook niet slecht, maar mss. nu es hier proberen (wel iets verder, maar mss. toch de moeite ?)
We zien wel ...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik zal er zaterdag ook bij zijn, vertrekken doe ik van thuis.
Start aan VTI zal rond 8u30 zijn.
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

De Wacky Racers zullen ook aanwezig zijn!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

meester biek wrote:IK zou hier ook wel es willen starten.
Is ook voor mij niet bij de deur (kom van de kanten van de Kluis) maar kunnen niet altijd dicht bij huis verwend worden ; trouwens 'verandering van spijs doet eten' ...
Nog nooit in Torhout gereden, zo te lezen wel een leuk tochtje.
Verleden jaar in Oekene gereden, ook niet slecht, maar mss. nu es hier proberen (wel iets verder, maar mss. toch de moeite ?)
We zien wel ...
Is zo ver niet ze, in een halfuurke-drie kwart sta je daar.
Zou ook wel eens kunnen dat ik naar daar ga in de voormiddag. Zondag lukt niet door trouwfeest de avond ervoor, en zaterdagmiddag ook niet door baskettende kleinen ...

Heb vorig jaar in Torhout eens een toffe tocht gereden in de bijtende kou, body toen zelfs bevroren, maar onderweg wat 'kunstgrepen' :oops: :oops: uitgehaald om hem te ontdooien en de tocht toch kunnen uitrijden. Maar weet (met al die tochten in Torhout) begot niet meer of het den dezen was ...
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

zanneis wrote: Heb vorig jaar in Torhout eens een toffe tocht gereden in de bijtende kou, body toen zelfs bevroren, maar onderweg wat 'kunstgrepen' :oops: :oops: uitgehaald om hem te ontdooien en de tocht toch kunnen uitrijden.
Vorig jaar was je op die van ons (TOF), maar denk niet het toen zo koud was (alhoewel, begin nu toch te twijfelen). Over twee jaar heb je nog een ijselijk koude tocht van de TET in februari gereden. Je was al kort na de start aan het sukkelen met de body.
geertje
Kerstman

Post by geertje »

'k zal proberen een thuiswachter te vinden voor m'n jongsten om in de ochtend deze tocht te rijden.
Altijd de moeite om even rond Torhout te fietsen.

Groeten
geertje :wink:
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Lichterveldenaere wrote:
zanneis wrote: Heb vorig jaar in Torhout eens een toffe tocht gereden in de bijtende kou, body toen zelfs bevroren, maar onderweg wat 'kunstgrepen' :oops: :oops: uitgehaald om hem te ontdooien en de tocht toch kunnen uitrijden.
Vorig jaar was je op die van ons (TOF), maar denk niet het toen zo koud was (alhoewel, begin nu toch te twijfelen). Over twee jaar heb je nog een ijselijk koude tocht van de TET in februari gereden. Je was al kort na de start aan het sukkelen met de body.
Nu je het zegt, het zal diene van twee jaar terug van de TET zijn. Was zeker die van jullie niet, want was een andere startplaats :wink:
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ikke kom ook af, beetje reclame komen maken en biken he =D> =D>
Post Reply