18/10/2009 Houthalen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
looike
Mountainbiker

Post by looike »

mooie snelle tocht (23,2ggm) mocht er zijn
bevoorrading was inderdaad laat maar ho cares.
vlak na de bv mijne maat ook plat gereden #-o , had nog maar pas gezegd pas op, want ik had er al 13 geteld die plat stonden, maarja niks aan te doen. voor de rest prima tocht en goede organisatie. =D>
was precies wel veel volk.
volgend jaar is den deze terug van de partij
:lol: :lol: :lol:
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

zeg dat wel snelle tocht,ik en ne maat wa stijf doorgereden en waren binnen op 1H37 min=26 gem denk ik...
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

cureghempiet wrote:zeg dat wel snelle tocht,ik en ne maat wa stijf doorgereden en waren binnen op 1H37 min=26 gem denk ik...
god 26 gem wat voel ik me oud en versleten :-? . maar ale wij met zen twee het toerke gereden alles oke mooie rit goede bevoorrading

effe onze iets tragere gegevens
:oops:
41.74 km en 20.35 avs
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Mooie tocht, zeker voor herhaling vatbaar =D>
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Goede tocht, goede organisatie,maaar!!!!!!!!
Mijne broer trekt blijkbaar het ongeluk aan.Eerst was er weer zo een snelle debiel die net voor het afdraaien links in het bos mijn broer bijna de gracht in kieperde! hij was eigenlijk gewoon te laat om nog voorbij te gaan. Dank je wel eikel!!!!!! 10 m verder was het single trail en stond bijna iedereen stil.
Even later lag het er wat vettiger bij, iedereen netjes op een rij buiten die ene "would by Niels Albert" die het nodig vond om door een diepe plas voorbij te komen. Gevolg , broer zeiknat aan de benen.
Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
Volgende keer kom ik dus achter je aan keretje en mag je het is uitleggen! En neen me kwijt spelen gaat niet lukken of je moet echt zo snel zijn als Niels( zo snel ging je dus niet hé)
Even voor de duidelijk,als er plaats is ga ik aan de kant, wij rijden met 25 km/u door het bos, dus zo traag zijn we ook weer niet.
Deze heren verpesten het voor een groot deel mensen die enkel voor het plezier rondrijden.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

peerke1967 wrote:Goede tocht, goede organisatie,maaar!!!!!!!!
Mijne broer trekt blijkbaar het ongeluk aan.Eerst was er weer zo een snelle debiel die net voor het afdraaien links in het bos mijn broer bijna de gracht in kieperde! hij was eigenlijk gewoon te laat om nog voorbij te gaan. Dank je wel eikel!!!!!! 10 m verder was het single trail en stond bijna iedereen stil.
Even later lag het er wat vettiger bij, iedereen netjes op een rij buiten die ene "would by Niels Albert" die het nodig vond om door een diepe plas voorbij te komen. Gevolg , broer zeiknat aan de benen.
Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
Volgende keer kom ik dus achter je aan keretje en mag je het is uitleggen! En neen me kwijt spelen gaat niet lukken of je moet echt zo snel zijn als Niels( zo snel ging je dus niet hé)
Even voor de duidelijk,als er plaats is ga ik aan de kant, wij rijden met 25 km/u door het bos, dus zo traag zijn we ook weer niet.
Deze heren verpesten het voor een groot deel mensen die enkel voor het plezier rondrijden.
als ge u zo opjaagt kan het toch niet meer gezond zijn vrees ik :lol:
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

peerke1967 wrote: Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.
georges1955
Mountainbiker

Post by georges1955 »

J!nX wrote:
peerke1967 wrote: Op zich misschien nog niet zo erg maar die kerel zei niet eens sorry.
Dan is er ook modder in uw broer zn oren gevlogen, want ik heb 2 keer sorry gezegd.
De volgende keer zouden ze eens onder uw kloten moeten stampen en ook 2keer sorry zeggen.

Ik rij ook een tempo en ik haal ook tragere rijders in maar wel op een hoffelijke manier.
Het is en blijft een tourtocht en geen wedstrijd.
Last edited by georges1955 on Mon 19 Oct 2009 00:09, edited 1 time in total.
Black Cube Rider
Mountainbiker

Post by Black Cube Rider »

Gewoon simpelweg een zeer mooie tocht gereden, prachtig parcours.

Merci mannen, en mijn gem net geen 20 :-?
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

Heel mooie tocht en heel goeie organisatie alles topklasse ! =D>
Enkel teveel deelnemers op het parcours met ergernis tot gevolg, het verschil tussen de tragere en de snellere deelnemers is zo groot dat er wel vodden van moeten komen. :off: Door het wegvallen van VFT zullen de "betere" tochten deze winter steeds sterk overbevolkt zijn, misschien is, zoals in Wallonië, starten tot 13:00 uur een optie.
Post Reply