18/10/2009 Ternat

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

mtb hoe mtb moet zijn!!! =D> 1 van de betere tt's van dit jaar, tot men verbazing...
en nog is aquarius aan bevoorrading, waar vinde da nog...
CycloneWard
Mountainbiker

Post by CycloneWard »

Heel schone VTT, met aantal schone singletracks

Enige nadeel was dat de bevoorrading pas op 32km lag (was al aan het sterven van honger op 19km, en dacht dat het de moeite niet meer was om iets te nemen aangezien bevoorrading er toch dadelijk zou aankomen... jawadde gerard, was da een serieuze misrekening ;) )
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Hier zien ze mij nog! Heb me kei goe geamuseert vandaag! (alhoewel soms de afpijling iets minder)Lekker zo over de akkers ploegen,ik hou daar wel van het mag zelfs nog zwaarder en bergop liggen. :evil: Alleen wa weinig parking he,ni?
Verder:Het parkoer was best goed tot subliem te noemen!
De afpijling sommmige stukken lang niets met ondertussen straten.
De afspijtstand verdient een pluim .Aankomen en direct kunnen beginnen.Met dank aan ploegmaat. =D>
Deze was best leuk.50km en 2.07 uur en hm 468m
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

Proficiat aan die mannen die de technische single-passage deden....

OP NEN TANDEM!!!!
RESPECT

Ik stond er graag even voor in de file.

grts
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Noburo wrote:Ternat krijgt voorrang op Overijse. Zit het crossparcour(ken) juist voor de bevoorrading er terug in?

YEP !!!!!!!!!!!!!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Nen dikken chapeau aan de organisatie van de toer !

't was vandaag mijn eersten TT en ik heb me rot geamuseerd. Prachtig parcours met schitterende technische singletrails. Heb mijn hartje kunnen ophalen :drunk: Ondergrond lag er perfect bij...

Als alle parcours deze winter er zo uit zien, jawadde !

Iemand aanbevelingen voor de komende weken ???
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Normaal gezien doe ik elk jaar de tocht in Denderleeuw maar het parcour daar is mij iets te veel baan! Op aanraden van collega biker hebben we vandaag Ternat gereden! =D> =D> Dit is een tochtje zoals ik ze graag heb,veld,bos,single tracks,crossparcourkes,draaien en keren, 50 km aan een stuk :bounce: :bounce: Ondanks de vele regen de voorbije dagen lag alles perfect om te rijden (crossen) :wink:
=D> =D> voor de ontwerpers van dit alles!

Ps; Hoeveel inschrijvingen vandaag??
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Zoals men hier al veel gelezen heeft : =D> =D> =D> voor de parcoursbouwer. Overal vriendelijke mensen.
De inschrijving verliep hééél vlot, was dan ook heel vroeg vertrokken.
Parcours : fantastisch
Bepijling : hééél goed (op voorhand aankondigen, ter plaatse nog eens en bij afslaan onmiddellijk nog een pijl)
Bevoorrading : hééél goed (zelfs de laatsten hadden nog meer dan voldoende). Toen ik voor de 2de keer daar kwam (en toen was ik wel bij de laatsten) had ik nog evenveel als de 1ste keer.
Mannen en vrouwen van Ternat : mij zie je zeker nog terug.
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

Zoals reeds vermeld,prachtige tocht met veel technische passages,goede
bevoorrading,een zeer pittig tochtje,had niet veel overschot meer op het laatste.
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

Ik kan de vele lovende kritieken hierboven alleen maar bijtreden.
Het was de eerste keer dat we hier kwamen rijden, en we hebben de indruk dat de parcoursbouwer alles uit deze streek heeft weten te halen, respect! =D> =D>

Tot nog toe de mooiste TT van het seizoen: enorm veel singletracks, een crossparcours, een bos met veel draaien en keren, veel variatie, weinig asfalt. Veel (zéér veel) hellingen, en een klevende, zuigende ondergrond. We waren "op" aan het einde (51,7 km op de teller). Moe maar voldaan!

Prima bevoorrading, goede bepijling (nergens getwijfeld of verkeerd gereden), goede afspuitstand, ... wat moet ne mens meer hebben?

Volgend jaar terug Ternat! 8)
Post Reply