18/10/09 Westmeerbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
18/10/09 Westmeerbeek
Enige informatie (bijvoorbeeld in welke dorpen de rit passeert) zou welkom zijn. Ik zou namelijk graag ervaring opdoen in de interessante paadjes rond Booischot..
- Wicked_Uncle_Ernie
- Mountainbiker
Post by Wicked_Uncle_Ernie »
Deze tocht ging vorig jaar richting Herselt en de Blauwberg.
Ik dacht dat er nog een extra lusje naar Averbode was, maar daar ben ik niet zeker meer van.
Slijkkot achter Mie Maan lag er niet in denk ik.
Tocht zelf was toen best de moeite (zeker voor wat er in deze regio te vinden is).
En hopelijk is er aan de bevoorrading terug zelfgebakken cake
Ik dacht dat er nog een extra lusje naar Averbode was, maar daar ben ik niet zeker meer van.
Slijkkot achter Mie Maan lag er niet in denk ik.
Tocht zelf was toen best de moeite (zeker voor wat er in deze regio te vinden is).
En hopelijk is er aan de bevoorrading terug zelfgebakken cake
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Daar mogen ze waarschijnlijk niet meer komen want op de bloso toer is het er ook uit gehaald.berten wrote:Zit het slijkstuk achter Mie Maan er deze keer ook in?
in westmeerbeek gewoon de pijlen volgen den ik zo. Ik rij altijd tot in de richting van de dorpskern en heb al altijd pijlen zien hangen bij toertochten die op deze site wsorden aangegeven. Als er geen pijlen hangen moet je maar een auto volgen met mtbs op.hdiels wrote:Kan me iemand zeggen waar deze tour vertrekt, een exacte locatie of adres of beschrijving waar de start is
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
Komt deze tocht over de Weefberg in Averbode? Het zou interessant zijn om daar aan te sluiten en zo de verplaatsing met de auto vanuit Tessenderlo te vermijden.