Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
madrista666
- Mountainbiker
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Leuke vaste routes zijn er niet, ik kan je wel altijd gidsen?Joël wrote:sinds een paar weken ga ikook met mijn crossfiets af en toe trainen in het Hallerbos. Zijn er mensen die leuke vaste parcours kennen in het bos?
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Joël wrote:hey zie nu pas je berichtje...
ben al een keer of 2 een paar uur in het bos gaan crossen....uiteindelijk wijst het zichzelf wel uit blijkbaar. Dit weekend Hoebelbike eens meedoen voor de fun.
Als je is een gids nodig hebt, laat me iets weten hé!
Hallo,
Ik heb een vraagje over de routes/wegjes in het Hallerbos. Zijn deze technisch en vaak modderig, of net niet, of kan je er beide vinden?
Ik ben zeker geen geoefend mountainbiker, dus jumps en zo van die dingen doe ik niet
Een modder/ploeterfreak ben ik ook niet. Het komt er dus op neer dat ik wegjes wil vinden zonder veel modder, en waar je een beetje vooruit kan gaan :) Draaien en keren, en bergop mag natuurlijk wel. Misschien het best te vergelijken met de crosses die in het bos worden gereden (bv GVA Oostmalle onlangs).
Af en toe doe ik ook de NERO route in het Zoniënwoud, maar dat is dan ook enkel als het gevroren, gesneeuwd of droog geweest is.
Verder fiets ik vooral op de weg, maar ook nog niet zo'n hele grote afstanden. Vorig jaar een keertje 90 km gedaan, maar meestal blijft het bij een 40tal km (vaak de Herman Teirlinckroute omdat die zo gevarieerd is :) )
Ik heb een vraagje over de routes/wegjes in het Hallerbos. Zijn deze technisch en vaak modderig, of net niet, of kan je er beide vinden?
Ik ben zeker geen geoefend mountainbiker, dus jumps en zo van die dingen doe ik niet
Af en toe doe ik ook de NERO route in het Zoniënwoud, maar dat is dan ook enkel als het gevroren, gesneeuwd of droog geweest is.
Verder fiets ik vooral op de weg, maar ook nog niet zo'n hele grote afstanden. Vorig jaar een keertje 90 km gedaan, maar meestal blijft het bij een 40tal km (vaak de Herman Teirlinckroute omdat die zo gevarieerd is :) )