18/10/2009 Ternat
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Schoupabiker: je mag altijd aansluiten bij ons. We vertrekken om 09:00 u voor de 47 km. Ikzelf zal niet zo fit zijn aangezien ik zaterdag 105 km ga mountainbiken. Het zal dus een matig tempo zijn.
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
als ik me niet vergis, was het vorig jaar richting:
Asse, Bekkerzeel, St.Ulriks-Kapelle, St. Martens Bodegem, richting Schepdaal, Wambeek, Ternat.
Asse, Bekkerzeel, St.Ulriks-Kapelle, St. Martens Bodegem, richting Schepdaal, Wambeek, Ternat.
Ik kom ook nog eens naar Ternat, is wel een leuk tochtje.
8 november 2e Wcupclassic MTB in Dworp
http://www.wcupclassicmtb.be/
8 november 2e Wcupclassic MTB in Dworp
http://www.wcupclassicmtb.be/
Kom ook af vanuit Lokeren, 't zal mijn eerste TT worden in deze regio.
Bloso van Gooik heb ik al een aantal keer gereden en dat beviel me wel.
Normaal zoek ik meestal TT's in de Vlaamse ardennen regio maar 'k heb niet veel zin om in een file de koppenberg op te rijden op zaterdag, daarom deze eens proberen.
Bloso van Gooik heb ik al een aantal keer gereden en dat beviel me wel.
Normaal zoek ik meestal TT's in de Vlaamse ardennen regio maar 'k heb niet veel zin om in een file de koppenberg op te rijden op zaterdag, daarom deze eens proberen.
zie maar dat den druk in uw banden in orde is dees weekend. 'k staan scherpKlippel San wrote:Hopelijk is er nu net wat meer druk op het water voor de bikewashpertotal wrote:ik twijfel nog tussen deze en overijse
'k peins dat ik ook dezen toer ga komen afmalen. in Denderleeuw is er ook enen, maar op die autostrade heb ik al een paar keer gereden, dus ...
vwala sie, vandaag al een stuk gepijld en ik moet eerlijk zijn, het off-road gehalte ligt een stuk boven de 80%.
Zoals ik al zei, heeft onze parcoursbouwer, RDP weer een aantal schitterende stukskes aan onze tocht toegevoegd. Meer dan de helft zijn singletracks met veel stukskes bos.
En het ligt er allemaal super zalig bij, amper modder.
Zij die naar Ternat komen zullen het wel zien en ondervinden wat onze tocht te bieden heeft
Olio
Zoals ik al zei, heeft onze parcoursbouwer, RDP weer een aantal schitterende stukskes aan onze tocht toegevoegd. Meer dan de helft zijn singletracks met veel stukskes bos.
En het ligt er allemaal super zalig bij, amper modder.
Zij die naar Ternat komen zullen het wel zien en ondervinden wat onze tocht te bieden heeft
Olio