18/10/2009 overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
feedback van iemand van de organiserende club :The Orb wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters?
"Er is geen GPS route beschikbaar dus ik kan je ook de hoogtemeters niet geven. Ik heb wel navraag gedaan bij diegenen die de routes hebben uitgezet. Het enigste wat ik je dan ook kan zeggen is, reken op een gevarieerd terrein, het ene moment vlak het andere moment heuvelachtig maar alleszins de moeite waard.
Jammer dat ik je niet meer kan antwoorden maar het belooft in ieder geval een mooie dag te worden."
Inderdaad geen reactie.stinne wrote:Is dit een idee of is hier weinig tot geen reactie van de organisatie ?
Dit lijkt me alvast geen goede start
Komt blijkbaar wel meer voor bij inrichtingen door WTC's (cfr. Tremelo & één vd tochten in Rillaar)...
Hopelijk is dat idd geen slecht voorteken (in Tremelo was de organisatie wel ok trouwens).
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ben ook wel een andere communicatie gewoon ... gelukkig ken ik de streek, anders had ik ook zo m'n twijfelsstinne wrote:Is dit een idee of is hier weinig tot geen reactie van de organisatie ?
-
Bierbiker_Frikkie
- Mountainbiker
Post by Bierbiker_Frikkie »
allesinds!
ik ben samen met ne maat donderdag in ukkel gaan rijden.
44 km. Was een mooie tocht.
Deze was ook in het zoniënwoud. Dus als de situatie niet te fel veranderd(wegens TE felle regen) is het tamelijk vlot berijdbaar.
Amper modder
. Het was wel wat frisjes!! zorg dus maar voor goeie overtrekken!
Mij zul je allesinds zien starten in overijse!
Fiets ze!!
Frikkie
ik ben samen met ne maat donderdag in ukkel gaan rijden.
44 km. Was een mooie tocht.
Deze was ook in het zoniënwoud. Dus als de situatie niet te fel veranderd(wegens TE felle regen) is het tamelijk vlot berijdbaar.
Amper modder
Mij zul je allesinds zien starten in overijse!
Fiets ze!!
Frikkie
-
jaro
- Mountainbiker
Gelukkig zijn er ook inrichters die zich niks van dit forum en de commentaren aantrekken.
Niet iedereen wil op voorhand weten wat er gaat komen, hoeveel bergop en bergaf het gaat zijn enz.
Ten andere de meeste rijders op dergelijke evenementen zitten niet op dit of een ander forum, maar genieten gewoon van de aangeboden tochten en den apres.
Mijn gedacht.
Niet iedereen wil op voorhand weten wat er gaat komen, hoeveel bergop en bergaf het gaat zijn enz.
Ten andere de meeste rijders op dergelijke evenementen zitten niet op dit of een ander forum, maar genieten gewoon van de aangeboden tochten en den apres.
Mijn gedacht.
- Schijfrem
- Mountainbiker
Mijn gedacht ookjaro wrote:Gelukkig zijn er ook inrichters die zich niks van dit forum en de commentaren aantrekken.
Mijn gedacht.