Roc Azur 2009

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

julie wrote:
roger wrote:
julie wrote:kent iemand hier JP Degroot, nummer 106, die als tweede belg eindigt (in de roc van zondag)?
Nooit van gehoord,hoogstwaarschijnlijk opgegeven en dan nadien terug op parcours ingepikt.Onderweg is geen enkele controle en kan men heel gemakkelijk het parcours inkorten.

Nochtans nr106 is een voorkeur nummer met uci punten en zo waren er maar 150 in de eerste startbox.Daarom men twijfels dat het een belg is.
deze persoon, waar niemand nog nooit van heeft gehoord, rijdt altijd top 20-30 tijdens de roc, dus vandaar dat men zich afvraagt of deze niet een beetje vals speelt. Ik heb 1 foto van deze persoon gevonden, le chemin douanier, en hij ziet er erg proper uit. Dus als iemand meer weet...
http://www.maindruphoto.com/advanced_se ... anguage=fr

Raar dat er maar 1 foto van hem is ... terwijl de andere kleine nummers allemaal een 7-tal foto's hebben. Lijkt inderdaad verdacht.

Mm, stel dat hij uitgesloten wordt, dan schuif ik 1 plaats op en word ik 3481ste ipv 3482. Hoera !! :-D :-D
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Op die plaats nog zo proper zijn?...bullshit! Mijn fiets hing al vol stof toen ik nog op de startweide zat. Dienen zal waarschijnlijk een terrasje gaan doen zijn.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Da's precies Ken van Barbie!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

J.E. wrote:Da's precies Ken van Barbie!
Mijn gedacht...als je ziet hoe 'proper' ik op die plaats er doorkom...en het was niet van me te rollen hoor... :-)

Image
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

gedde gij 45eur betaald vo de foto's?
Steven vd Eynde
Mountainbiker

J.E. wrote:gedde gij 45eur betaald vo de foto's?
Ja, zo een totaalpakket via mail besteld. Had nog wat zakgeld over van ginder... :-)
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

iemand foto's van op het parcours?
Ik krijg aan mijn collega's niet goed uitgelegd hoe technisch het op bepaalde stukken was.
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

rocki wrote:iemand foto's van op het parcours?
Ik krijg aan mijn collega's niet goed uitgelegd hoe technisch het op bepaalde stukken was.
als je hierboven de post bekijkt van Herder Alex²...
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

Herder Steven wrote:
J.E. wrote:Da's precies Ken van Barbie!
Mijn gedacht...als je ziet hoe 'proper' ik op die plaats er doorkom...en het was niet van me te rollen hoor... :-)

Image
In welke qualiteit en grote krijgt men die fotos toegestuurd ??
Steven vd Eynde
Mountainbiker

De foto's zijn zeer goed van kwaliteit en moest ik ze hier in het formaat posten dat ze toekomen, het zou niet op je scherm kunnen.
Vergelijk het gerust met de foto's van Sportograf en consoorten. Wel iets duurder dan hun Duitse collega's, maarja ne mens rijdt daar niet alle dagen he. Daarmee heb ik ze mij gekocht.
Post Reply