le chemin du soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Post Reply
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

xc bikers "Ief en Pieter "uitgekomen op een fantastische 10 de plaats!!knap mannen!! =D>
mtblu
Mountainbiker

Post by mtblu »

Eeeej

Wij hebben met 4 bikers de ritten gedaan, ik mijn broer en nog 2 andere broers. Het was zwaar maar gewoon prachtig!!! het mooiste wat ik al deed op mountainbike gebied. Aan de organisatoren MERCI ! =D>

groetjes lu
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

10de plaats in de Elite voor onze ploeg de XC Bikers.

Onze verslagen:
http://rennsport.skynetblogs.be/

http://xcbikers.be/index.php?page=competitie
funky
Mountainbiker

Post by funky »

knappe verslagen van een zeer knappe prestatie

de tracks zijn eigenlijk toch te schoon om snachts te doen maar het zal alles wel een extra dimensie geven

weet er mss iemand of de film van de organisatie al ergens online te bekijken is
scalpy
Mountainbiker

Post by scalpy »

zou deze volgend jaar willen rijden..

hoe zit dat eigenlijk met het wegzetten van de wagen/ busreis en zo?
als ik het zo lees vermoed ik dat je de dag voor de eerste rit je wagen in Gap zet en je vervolgens met de bus naar de start wordt gebracht.
klopt dit? (wordt dit door de organisatie geregeld? wat met de fietsen?)

merci!
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

deze de laatste 3 jaar gereden.Gewoonweg puur mtb in een schitterend decor(avs 11 a 12 km/u)De fietsen breng je eerst naar de startplaats (in 2010 Valence) daarna rijd je verder naar gap waar je de auto achterlaat en met de bus van de organisatie terug naar valence rijd.Organisatie is picco-bello en dat voor een mini prijsje =D> Voor het eerst in 4 jaar niet van de partij wegens familieverplichtingen #-o
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

heb al regelmatig gebiked op de vaste routes en wil absoluut ns deze driedaagse doen, hopelijk volgend jaar, met t vrouwke...
scalpy
Mountainbiker

Post by scalpy »

merci Pat2!
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Inschrijvingen 2010 zijn open.
Bikeman
Mountainbiker

Post by Bikeman »

Ben ook van plan om hem mee te rijden dit jaar... Het zou mijn eerste raid worden. Ik sta al te popelen om extra te gaan trainen :-)

Waar vind ik de inschrijvingen en de prijs :oops: (ik heb er waarschijnlijk vlot over gekeken)

Groetjes,
Bikeman
Post Reply