18/10/09 Phalempin (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

85 deelnemers vorig jaar #-o #-o
Van opstoppingen hier geen sprake.

Enne als ik dat autootje zie vliegen over die bultjes,heb ik wel eens de indruk dat er wel eens van het parcours kan en zal afgeweken worden. :bounce: :bounce:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik ga er zijn tegen iets voor 8.
De goesting om in franse bossen te gaan spelen is heeeeel groot :bounce: :bounce:
En dan de 's avonds naar Status Quo om wat te ontspannen :drunk:
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Amuseert jullie, maar wij kunnen daar niet geraken! We moeten nog naar een feestje s' middags. #-o #-o Dus zal het voor ons Erquinghem worden! Laat iets weten hoe het is geweest hé! :bounce: :bounce:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:Het enigste wat ik vind als ik googel op VTT en Phalempin is :
http://www.vttistes62.com/article-6637435.html
Il n'y avait que 85 participants, mais l'ambiance était bonne et le parcours était excellent surtout dans la foret de Phalempin.
Dat is een andere tocht van dezelfde mensen. Ze organiseren er een in mei (Randonnée La Ronde Verte) en een in oktober (Randonnée Jacques Lohier).

Ik vind er ook niets over, maar met de nabijheid van het bos van Phalempin en Delta 3 op nog geen 10 kilometer zijn voor mij voldoende reden om dit te proberen.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

moustache heeft zijn huiswerk gedaan ,u volgelingen zullen u volgen ,dus ik ook .want zelfs zonder terrils is er altijd offroad genoeg in la douce en tis deze keer nie ver.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Nog altijd geen beetje extra info ?
Snuffel eens een beetje rond, beweeg daarbij je neus enkele malen kortstondig op en neer.
Hou je armen recht voor je uit en laat je handen slap hangen.
Laat de moed en je oren niet zakken als die Fransen niet reageren, het komt wel.
Als je oren recht komen dan pas ben je een goed én echt konijn.

Zouden die Phalempinners niet beseffen dat ze hun omzet en inkomsten kunnen verdubbelen ?
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Tegen de koffie moet dat lukken. Weekend kan nu al niet meer stuk (heb net mijn kaartjes voor U2 binnen :bounce: voor volgend jaar :-? )
PeterV
Mountainbiker

Post by PeterV »

Na Oignies in februari ook nog eens Frankrijk proberen. Komen met z'n tweeën.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

pjer wrote:Nog altijd geen beetje extra info ?
Eindelijk...
gilbert van de organisatie wrote: Bonjour ,

3 Terrils : Fosse 4 , Oignies ,
Final dans la forêt de Phalempin . Ce parcours a été très apprécié par de
nombreux VTTiste lors de notre sortie de juin .

A dimanche
Hiermee weten we weinig meer, maar de verwachtingen staan daarentegen hoger gespannen... Oignies heeft twee terrils en 1 daarvan is de fameuzen Delta 3.
Die "fosse 4" terril ligt vlak bij Carvin, maar welke het juist is weet ik niet.

Enfin, het ziet er naar uit dat we het laatste beetje kracht uit ons benen zullen kunnen persen in het bos van Phalempin.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Moustache wrote: 3 Terrils : Fosse 4 , Oignies ,
Final dans la forêt de Phalempin . Ce parcours a été très apprécié par de
nombreux VTTiste lors de notre sortie de juin .
3 terrils en nog een boske op het einde , meer moet dat niet zijn.
Den delta3 is dat de Moustacheterril met die leuke afdaling waar den oranjen ook eens een dumpke heeft geplaatst ?
Post Reply