Wielen van +/- €200
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- fut the shuck up
- Mountainbiker
Wielen van +/- €200
Post by fut the shuck up »
Kan iemand me helpen om aan een degelijk setje discwielen te geraken voor ongeveer 200 euro. Ik vind nl alleen fulcrum red metal 5 en mavic crossride wielen onder de 200€. Heeft iemand een betere oplossing zonder dat het een echt prijzige bedoening wordt.
- Kameel^
- Mountainbiker
http://www.nubuk-bikes.de/nubuk-bikes-p ... index.html
of stel zelf iets samen op www.actionsports.de
http://www.actionsports.de/Wheels/MTB-D ... 12167.html
xt naaf
mavic xc717 velg
sapim race spaken
messing nippels
en ge hebt een vrij licht en goed setje voor 190euro
ik heb nog niks slechts gelezen van die wielen van daar dus...
wielen zullen rond de 1700gr wegen denk ik. mavic crossride weegt er ... 2000+g?
dus toch wel al een heel verschil.
Nu heb ik zelf wel geen ervaring met wielen uit deze shops.
of stel zelf iets samen op www.actionsports.de
http://www.actionsports.de/Wheels/MTB-D ... 12167.html
xt naaf
mavic xc717 velg
sapim race spaken
messing nippels
en ge hebt een vrij licht en goed setje voor 190euro
ik heb nog niks slechts gelezen van die wielen van daar dus...
wielen zullen rond de 1700gr wegen denk ik. mavic crossride weegt er ... 2000+g?
dus toch wel al een heel verschil.
Nu heb ik zelf wel geen ervaring met wielen uit deze shops.
- nicolasdb
- Mountainbiker
Re: Wielen van +/- €200
je kan ook bij vaneyck(sports) eens horen of ze nog XT-wielen hebben staan. heb er vorige week voor 229.- nog gaan halen, wel -brakes. prijs is/was dezelfde voor disc-versie, enkel eerst ns vragen...fut the shuck up wrote:Kan iemand me helpen om aan een degelijk setje discwielen te geraken voor ongeveer 200 euro. Ik vind nl alleen fulcrum red metal 5 en mavic crossride wielen onder de 200€. Heeft iemand een betere oplossing zonder dat het een echt prijzige bedoening wordt.
duikt net onder de 1.7 kg
grtz
-
kristofmerida
- Mountainbiker
Re: Wielen van +/- €200
Post by kristofmerida »
Vorige week de disc versie gekocht!!!nicolasdb wrote:je kan ook bij vaneyck(sports) eens horen of ze nog XT-wielen hebben staan. heb er vorige week voor 229.- nog gaan halen, wel -brakes. prijs is/was dezelfde voor disc-versie, enkel eerst ns vragen...fut the shuck up wrote:Kan iemand me helpen om aan een degelijk setje discwielen te geraken voor ongeveer 200 euro. Ik vind nl alleen fulcrum red metal 5 en mavic crossride wielen onder de 200€. Heeft iemand een betere oplossing zonder dat het een echt prijzige bedoening wordt.
duikt net onder de 1.7 kg
grtz
245 euro.
Eerste indruk is goed, en ze zien er ook nog is leuk uit ook!!!!