17/10/2009 Aalter brug
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Wij komen ook af met enkele choufkes
zondag 8 november 2009 10 de chouffetocht in Middelkerke
info via www.choufkes.be
info via www.choufkes.be
- cyclonerick
- Mountainbiker
Post by cyclonerick »
De linten langs het kanaal zullen inderdaad al voor zaterdag zijn.
Leuk stukje daar aan het kanaal, maar laat vooral niet blijken dat je daar al geweest bent, want de inrichters willen niet dat daar in de week gereden wordt. (is officieel trouwens niet toegelaten)
De tocht passeert voorbij mijn deur. Ik kan niet mee doen zaterdag, maar raad hem als buitenstaander zeker aan!
Positieve punten:
- ligt er altijd goed bij
- het beste uit de streek (qua openbare en legale paadjes toch
)
- prima organisatie
- goede bevoorrading + eten achteraf!
- enzovoort...
1 negatief puntje:
- Wie voor technische stukjes, beklimmingen of singletracks komt, keert van een kale reis terug, want deze stroken liggen er heel weinig in onze streek.
Al bij al een aanrader vind ik!
Leuk stukje daar aan het kanaal, maar laat vooral niet blijken dat je daar al geweest bent, want de inrichters willen niet dat daar in de week gereden wordt. (is officieel trouwens niet toegelaten)
De tocht passeert voorbij mijn deur. Ik kan niet mee doen zaterdag, maar raad hem als buitenstaander zeker aan!
Positieve punten:
- ligt er altijd goed bij
- het beste uit de streek (qua openbare en legale paadjes toch
- prima organisatie
- goede bevoorrading + eten achteraf!
- enzovoort...
1 negatief puntje:
- Wie voor technische stukjes, beklimmingen of singletracks komt, keert van een kale reis terug, want deze stroken liggen er heel weinig in onze streek.
Al bij al een aanrader vind ik!
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
Ik zal maar een kaars branden of zoiets dat het er niet meer zo zwaar bijligt als verleden jaar. Ik heb daar gruwelijk afgezien op dat eindeloze traject langs die afsperring (rond vliegveld)leffingenoartje wrote:Wij komen ook af met enkele choufkes![]()
info via www.choufkes.be![]()
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Ligt er voorlopig nog droog bijFreewilly wrote:Cubedude , dat was wel twee jaar terug , nu terug opgenomen maar ligt er droog bij, dus.....