11/10/2009 Kortenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
eddie
Mountainbiker

Post by eddie »

Hebben bijna den boel opgeruimd, nu alleen nog tentje afbreken. Ik mag zeker niet vergeten alle deelnemers en aanwezigen te bedanken omdat ze weer de moeite deden om naar Kortenberg af te zakken. Ook de mensen die mee zorgden voor den ambiance achteraf in de tent : bedankt.
De foto's moeten we eerst nog censureren alvorens voor het publiek ter beschikking te stellen.
We zijn zelf ook een beetje ontgoocheld over een aantal standjes, maar zaterdag waaieden er een paar stuk, en die mensen hadden niet veel zin om zondag nog wat te doen, en doordat een aantal anderen op het laatst beslisten om naar het BK marathon te trekken, gaan we dat gedeelte naar volgend jaar toe zeker herbezien.
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

Gisterenmorgen de toertocht niet kunnen rijden wegens andere bezigheden, maar in de namiddag toch eens gaan kijken wat er op het bikefestival te zien was.
Qua tentjes was het inderdaad gene vette, maar die showroom van Ludo =P~ =P~ =P~ ... Indrukwekkend wat voor materiaal er daar allemaal staat.

Ik vrees dat ik verliefd geworden ben, maar ik weet nog niet op dewelke :oops: ... Scott Spark 20 of Scott Genius 30. Ik zal na de winter mijn spaarvarken eens moeten kelen en binnenspringen bij Goeman...
Ook nog eens uit nieuwsgierigheid de Scale LTD vastgenomen, straf dat een bike zo weinig kan wegen. Hij woog opeens wel veel toen ik het prijskaartje zag :-? ...

En oh ja, KADEE, je moet leren goeiendag terugzeggen als de mensen goeiendag tegen jou zeggen! :cry: :wink:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

De 66 gereden samen met Deurbieter... Tof parcours, vrijwel hetzelfde als vorig jaar... Maar dan wel zonder een paar plezante stukjes, waarschijnlijk geschrapt omwille van de vele regen de voorbije week... Lastig genoeg door 1. nooit plat 2. personeelsfeest de nacht ervoor :drunk: ... Het beest dat ik vorig jaar niet boven raakte, nu wel opgereden... En hij lag dan nog iets gladder deze keer, fijn als men vorderingen constateert... Bij het opdraaien van de laatste brug wel krampen tot achter mijn oren gekregen... Na de rit nog wat staan kwijlen bij de mooie bikes (die Scott ltd =P~ )... En genoten van de heel brede setlist van dat covergroepke, fijn zangeresje trouwens... AL bij al een fijne dag =D> ...
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Emperor of the Mud wrote:De 66 gereden samen met Deurbieter... Tof parcours, vrijwel hetzelfde als vorig jaar... Maar dan wel zonder een paar plezante stukjes, waarschijnlijk geschrapt omwille van de vele regen de voorbije week... Lastig genoeg door 1. nooit plat 2. personeelsfeest de nacht ervoor :drunk: ... Het beest dat ik vorig jaar niet boven raakte, nu wel opgereden... En hij lag dan nog iets gladder deze keer, fijn als men vorderingen constateert... Bij het opdraaien van de laatste brug wel krampen tot achter mijn oren gekregen... Na de rit nog wat staan kwijlen bij de mooie bikes (die Scott ltd =P~ )... En genoten van de heel brede setlist van dat covergroepke, fijn zangeresje trouwens... AL bij al een fijne dag =D> ...
Mooie rit , toch de moeite om uit het verrre W-Vlaanderen te komen,
... diene SCott Spark ltd... !
Olio
Mountainbiker

Post by Olio »

Ook met een delegatie afgezakt naar Kortenberg zoals vorig jaar.
Mooie tocht (46 km), vond hem niet al te zwaar en er echt van genoten.
Onderweg nog een gast zien overkop slagen, was er echt niet goed van maar hij kon er nog mee lachen. Efkes gewacht maar het ging zei hij.
Dan maar doorgereden en nadien nog een zalige Leffe gedronken.
Had de indruk dat er wat minder volk was dan vorig jaar of ben ik verkeerd ?

Olio
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Hoe was de verdeling over de verschillende afstanden eigenlijk ?
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

@ eddi: hoeveel bikers zijn er eigenlijk geweest?
eddie
Mountainbiker

Post by eddie »

Er waren dit jaar minder deelnemers dan vorig jaar, toen we natuurlijk schitterend weer hadden. We hebben 722 officiëel ingeschreven deelnemers geteld waarvan er 113 op de 66 km zijn gestart. De voorbereiding van 2010 zal weldra worden gestart zodat de tocht langs een aantal nieuwe paden kan lopen.
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Heeft er iemand met zijn gps de 66km gereden en kan die mij het aantal hoogtemeters doorgeven?
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

eddie wrote:Er waren dit jaar minder deelnemers dan vorig jaar, toen we natuurlijk schitterend weer hadden. We hebben 722 officiëel ingeschreven deelnemers geteld waarvan er 113 op de 66 km zijn gestart. De voorbereiding van 2010 zal weldra worden gestart zodat de tocht langs een aantal nieuwe paden kan lopen.
112 op de 66km. Ik had mijn hier voor ingeschreven maar blijkbaar als enigste van de groep dus heb maar mooi mee met de groep gereden (46km).
Post Reply