11/10/2009 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Zondag vanuit Houthulst naar huize Fast2 gebold om van daaruit samen te vertrekken naar Diksmuide voor den groten toer. Jammer genoeg, wegens tijdgebrek, heb ik de toer niet helemaal kunnen doen en kort na de tweede bevoorraading nog de kaseien op gereden en dan terug richting Houthulst terugekeerd met 66.25km (avs 24km/u) op de teller. De bepijling goed, de bevoorrading zeker in orde =D> =D>. 'k Heb een spetterend, afmattend mtb-weekend beleefd samen met de colega Erika's baaikers #-o #-o #-o met een totaal van 153km in 2dagen.

Zondag 17 Januari 2010 10e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

De Erika's Baaikers waren paraat zij het in verdeelde slagorde, door een samenloop van omstandigheden, zoals dat heet.
Na de zere knie van gisteren in de Vijfwegen (en allerlei andere zere onderdelen, oud worden weet je wel) toch maar naar Diksmuide afgezakt om er het klein toerke te rijden. Kwam daar, aan de verkeerslichten aan de 'Paterskerke' toch wel onzen Henkieboy uit het niets opgedoken zekers en vanuit zijn zijraampje klonk het : 'k Ga op u wachten aan de inschrijving'. Me vaneigens laten overhalen om toch maar de groten toer te rijden (lees : constant aan Henkieboy zijn achterwiel te plakken) en achteraf toch heel content van deze keuze. Het parcours was pico bello en van de bepijling moest 'k me niks aan trekken : Dat regelde Henkieboy wel. Ik had enkel oog voor zijn achterwiel.
Twee goeie bevoorradingen onderweg , en onverwachts in Jonkershove nog een derde rustpauze ingelast (Henkieboy zijn ketting in tweeën getrapt , wat was dat even welgekomen zeg :oops: :oops: ) . Daarna toch alleen verder getrokken maar aan bevoorrading twee stond mijn gangmaker me toch onverwachts weer op te wachten zekers. God bestaat dus wel degelijk !
Me daarna weer laten meeslepen tot in Diksmuide, ferm genoten van de drie laatste technische parcourtjes, de voorzitter himself aan het BBQ-vuur nog es profciat gewenst, een paar Leffes naar binnen gekapt, en met een licht hoofd en zware benen richting huiswaarts canapé en TV-Ruddervoorde getrokken.
't Was wel Diksmuide, we hebben ons gejeund.
wiene
Mountainbiker

Diksmuide 10/10/2010

Post by wiene »

:-) Iemand info over deze tocht, ben van plan om hier eens te rijden :-)
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Mannekes wa is me da ier ???????????
Er staat ier nog geleuter op van 2009 !
Maar toch zullen de erika's baaikers terug paraat zijn met een bende .
Kwestie allen al om onzen nieuwen outfit te showen !
See ya
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Info over deze tocht ????
Zijn der nieuwe stukken toegevoegd of is het in de grote lijnen hetzelfde van vorig jaar :wink:
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

???geen actief forumlid uit Diksmuide te vinden die ons over de toer 2010 iets kan vertellen?
Post Reply