11/10/09 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Rond 8.30 gestart voor de 55 km met mijn ploegmaat van MTB Heiende Lokeren. Vlotte inschrijving, een bepijling die er mag zijn, afwisselend parcours met mooie offroad stroken en prachtige bosstroken. Wel een valpartij met Sabientje net voor de 2e bevoorrading. Sorry hé, maar als je zo close tegen me rijdt dan word ik verlegen en val ik omver, op jou... :oops: Gelukkig zonder veel erg kunnen voortrijden nadat we van de eerste schrik bekomen waren.

Bij aankomst fietske afgespoten en nog eentje gedronken, en met Davitamonpakketje naar huis gereden. Een toffe voormiddag gehad. Was reeds het 3e jaar dat ik hier kom rijden. Doe zo voort Buddybikers ! =D> =D>
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

vandaag om 8u30 vertrokken voor de 55km
prima tocht in eigen streek goed bepijld en goede bevoorading
enkele zwaar lopende stroken tussen de prei maar al bij al
goede omloop mijn gem. 25/u
bij aankomst warme douche en ne hamburger gegeten
zou zeggen aan de organisatie doe zo verder =D> =D> =D> =D>
kogagriek
Mountainbiker
Location: koga miyata x runner scandium- Spcialized Epic crossmax SL, Sram X0

VTT Sleidinge

Post by kogagriek »

Wij vanuit Belzele gekomen en om 8.30u gestart. Inderdaad een dikke proficiat aan de organisatie. Goede bepijling, mooi en verrassend parcour, perfecte bevoorradingen en uitstekende afspuitplaats!
Zeker de beste organisatie van de zeeeer ruime omgeving.

Tot volgend jaar!

Groeten
Gert
betonboerke
Mountainbiker

Sleidinge

Post by betonboerke »

Proficiat aan de organisatie , was dik in orde ,vlotte inschrijving ( met knappe dame die ons wegwijs maakte waar het te doen was) goed uitgepijld ( echt door iemand die zelf mtbikt) perfecte stop , met vriendelijke mensen, zo'n organisatie vraagt om dit 2 dagen na elkaar te doen, vandaag veel "concurentie " van omliggende gemeenten. Komen zeker volgend jaar terug
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Aangezien ik de streek van Diksmuide intussen wel gezien heb maar eens afgezakt naar Sleidinge.
Prachtige rit, het bord 'nog 5 km' stond maar op 3 km maar ze voelden wel als 10 :-) pfft waren die stukken zwaar :-)

Enige probleempje van heel de rit: mijne maat kreeg zijn slotje niet meer open nadat we het Davitamon pakketje in ontvangst genomen hadden. 't Slotje is nu wel open maar zal wel voor altijd open blijven :-)

Sleidinge, we komen terug! Proficiat.
redele
Mountainbiker

Post by redele »

ah da was tegen u da ik zitten klappen heb tussen de prei da was een lastig stukske he .verder een zeer mooie rit lag er goed bij na toch veel regen de laaste tijd.goe geten en gedronken op de bevoorading.kom volgend jaar terug
redele
Mountainbiker

Post by redele »

ben benieuwd waar je die fotos kunt vinden die ze onderweg genomen hebben
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Heel mooie 55 km gereden vandaag. Uitstekende bepijling, een goed parcours met de wind die het af en toe wat moeilijker maakte en. een zeer goede bevoorrading. De laatste off-roadstrook was er één die kon tellen, het bolde voor genen meter en dan nog het preiveld erbij die maakte dat ik blij was om de beton terug te zien.
Een afspuitplaats waar velen een voorbeeld mogen aan nemen, een GRATIS fietsbewaking en nog een davitamon-pakketje als bonus.
Zeker een tocht die ik volgend jaar terug zal rijden.

Proficiat aan de organisatoren en medewerkers =D> =D> =D> =D>
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

JurgenG wrote:Aangezien ik de streek van Diksmuide intussen wel gezien heb maar eens afgezakt naar Sleidinge.
Prachtige rit, het bord 'nog 5 km' stond maar op 3 km maar ze voelden wel als 10 :-) pfft waren die stukken zwaar :-)

Enige probleempje van heel de rit: mijne maat kreeg zijn slotje niet meer open nadat we het Davitamon pakketje in ontvangst genomen hadden. 't Slotje is nu wel open maar zal wel voor altijd open blijven :-)

Sleidinge, we komen terug! Proficiat.
Amai, we gaan toch ne keer nen prijs moeten uitreiken voor de verste deelnemer! Bedankt om van zover te komen!
Onze dank gaat trouwens naar elke deelnemer, we hebben niks anders dan tevreden gezichten gezien. Onze inspanningen werden beloond en de weergoden waren ons gunstig gezind. :-D
massi pro
Mountainbiker

dankwoortje

Post by massi pro »

alle sportievelingen dank voor jullie opkomst volgend jaar hopen we jullie terug te zien ook dank aan alle helpers voor een vlot verloop =D>
Post Reply