11/10/2009 Zonnebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- miss hurricane
- Mountainbiker
- miss hurricane
- Mountainbiker
Post by miss hurricane »
wij hadden er 250 op de 60Willierke wrote:Idd mooie tocht. Iemand een idee van de hoogtemeters op de 60 km?
- wezze
- Mountainbiker
10 zwartrijders tegen gehouden.Lichterveldenaere wrote:Met een oude studiegenoot (en zijn neef) afgesproken en zodoende pas na negen uur vertrokken voor de 45 ipv met de vroeger gestarte steenbakkerstrein en ook een TOF-treintje net voor mij laten vertrekken. 't Was al een tweetal jaren geleden dat ik deze nog eens gereden heb, maar hij was me toen wel bijgebleven en nu weet ik weer waarom.
Bijzonder mooie streek, licht glooiend cfr. het steenbakkersland en zoals ik het dus graag heb. Verrassend droge ondergrond, had me het veel erger verwacht qua moddergehalte. Enkele mooie stukken zoals de klimmen in Beselare centrum (incl. de weideklim - dooddoenertje), bos op het einde (zowaar droog!), kasteeldomein Zonnebeke en nog heel wat mooie stukken.
Organisatie was goed. Bepijling nooit getwijfeld, twee goed gevulde bevoorradingen (met terechte zwartrijderscontrole - ben wel benieuwd hoeveel er tegengehouden zijn), douches in orde, bikewash ook, wat moet een mens meer hebben op een zondagvoormiddag...
bedankt voor de goeie comentaren en aan alle 600 deelnemers bedankt voor de afkomst.
Het doet als organisator goed te horen dat we tevreden bikers hadden, nu we hebben er met onze ploeg dan ook alles aan gedaan om het iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben gezorgd voor elk wat wils. Een goed gevulde bevoorrading en een goed uitgepijld parcours is het minste wat je kan doen als organisator. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je voldoende medewerking hebt vanuit de groep van leden, bij deze jongens een dikke merci hoor voor jullie inzet en gedrevenheid. Ook na de tocht was de opkomst van helpers uitermate, tegen 18h was het volledig parcours ontdaan van alle pijlen, waarschuwingsborden en afspanlinten.
En de zwartrijders hadden inderdaad ze deze keer dikke pech.....
Dikke merci aan alle deelnemers en we hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.
En de zwartrijders hadden inderdaad ze deze keer dikke pech.....
Dikke merci aan alle deelnemers en we hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen verwelkomen.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
@miss hurricane en willierke
Ik heb zeker een ander rit gereden ik had op de 60km toch 420hm. Alée tis te zeggen ik ben vertrokken Roeselare en terug. Dus het zullen er iets minder zijn dan 420 maar toch meer dan 250 denk ik.
Mooi tochtje, na de splitsing 45/60 niet veel volk meer tegen gekomen op de 60. Alles lag perfect buiten enkele plassen op de oude treinroute na.
Stats: 94,1km avs 25,6km/u
Ik heb zeker een ander rit gereden ik had op de 60km toch 420hm. Alée tis te zeggen ik ben vertrokken Roeselare en terug. Dus het zullen er iets minder zijn dan 420 maar toch meer dan 250 denk ik.
Mooi tochtje, na de splitsing 45/60 niet veel volk meer tegen gekomen op de 60. Alles lag perfect buiten enkele plassen op de oude treinroute na.
Stats: 94,1km avs 25,6km/u
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Na een late avond er vroeg weer uit deze morgen (rond 6u30) om naar Zonnebeke te gaan nadat ik den Jemp opgepikt had in Avelgem.
In Zonnebeke nog vlug een koffieke en dan op den bike. Direct een nijdig stukske en mijn benen waren allesbehalve in form... De eerste 10 km zijn echt afzien geweest, niet normaal! Ik zat echt op mijn tandvlees, maar geleidelijk aan zijn we erdoor gekomen. Uiteindelijk genoten van het tochtje waar het hier en daar wel opletten was omdat we de modder niet meer gewoon zijn... Nen Michelin Dry vooraan en nen Mud achteraan wel wel ruim voldoende vandaag.
Hier en daar ook soms een ambetant windeke die soms sneed... Het met wind rijden daarentegen was dan wel weer schitterend...
Schoon tochtje, leuk parcours, goede bevoorradingen en leuk gezelschap.
Na 59.33 km op den teller met een gemiddelde van 21.7 terug toegekomen in Zonnebeke. Werd uiteindelijk toch een vlug tochtje naar ons gewoonte
Ik had op de 60 km 363 hm op de gps...
In Zonnebeke nog vlug een koffieke en dan op den bike. Direct een nijdig stukske en mijn benen waren allesbehalve in form... De eerste 10 km zijn echt afzien geweest, niet normaal! Ik zat echt op mijn tandvlees, maar geleidelijk aan zijn we erdoor gekomen. Uiteindelijk genoten van het tochtje waar het hier en daar wel opletten was omdat we de modder niet meer gewoon zijn... Nen Michelin Dry vooraan en nen Mud achteraan wel wel ruim voldoende vandaag.
Hier en daar ook soms een ambetant windeke die soms sneed... Het met wind rijden daarentegen was dan wel weer schitterend...
Schoon tochtje, leuk parcours, goede bevoorradingen en leuk gezelschap.
Na 59.33 km op den teller met een gemiddelde van 21.7 terug toegekomen in Zonnebeke. Werd uiteindelijk toch een vlug tochtje naar ons gewoonte
Ik had op de 60 km 363 hm op de gps...
Hier ook van dat vanuit brugge afgekomen omdat ik de streek wel redelijk goed ken (vroeger woonachtig te wervik)en moet zeggen toch wel hier en daar stroken gedaan die ik niet kende !
prachtige tocht maar zoals hier ergens al gemeld de eerste km waren om al op je tandvlees te zitten !!
proficiat aan org. om deze tt te maken
staat met stip op mijn agenda !!!
alles perfect in orde van start tot einde pijlen uitstekend zichtbaar en pitstops ook perfeckt in orde !!
ja voor de zwart rijders pech he voor mij mag het iedere keer zo zijn
als het op die paar €-s komt blijf dan thuis
prachtige tocht maar zoals hier ergens al gemeld de eerste km waren om al op je tandvlees te zitten !!
staat met stip op mijn agenda !!!
alles perfect in orde van start tot einde pijlen uitstekend zichtbaar en pitstops ook perfeckt in orde !!
ja voor de zwart rijders pech he voor mij mag het iedere keer zo zijn
als het op die paar €-s komt blijf dan thuis
Hallo
Ook goed geamuseerd, goeie tocht, juist wat vettig genoeg om nu en dan een sliding te maken. één ? , waarom moeten jullie toelating vragen om door het kasteelpark te mogen rijden, ik heb niets anders gezien dan een omgeploegd park van de kranen en traktoren? Wat zijn ze daar aan het doen?Het kasteelpark bied veel meer naar mijn gedacht. Anders in orde hoor, de bevoorradingen met chocoladekoeken en croissants, nog nooit gezien.Misschien een hint voor de fretter, als je dat niet ziet liggen zou je misschien beter je naam veranderen, naar ""blinde mol"" of iets.Niet kwalijk nemen hoor. En moesti en acidboy, ik heb jullie letterlijk en figuurlijk gemist, volgende keer beter.Tot later
Ook goed geamuseerd, goeie tocht, juist wat vettig genoeg om nu en dan een sliding te maken. één ? , waarom moeten jullie toelating vragen om door het kasteelpark te mogen rijden, ik heb niets anders gezien dan een omgeploegd park van de kranen en traktoren? Wat zijn ze daar aan het doen?Het kasteelpark bied veel meer naar mijn gedacht. Anders in orde hoor, de bevoorradingen met chocoladekoeken en croissants, nog nooit gezien.Misschien een hint voor de fretter, als je dat niet ziet liggen zou je misschien beter je naam veranderen, naar ""blinde mol"" of iets.Niet kwalijk nemen hoor. En moesti en acidboy, ik heb jullie letterlijk en figuurlijk gemist, volgende keer beter.Tot later
- Mudder Njord
- Mountainbiker
Post by Mudder Njord »
Aja,
ook vanuit de Vrienden van de Wakke Ondergrond uit Daizel nen dikken proficiat ! Zat goe in elkaar, leuk tochtje, goe en genoeg afspuitsystemen en goede bewegwijzering. En achteraf een goe stutte en nen Leffe, en meer moe da nie zijn.
ook vanuit de Vrienden van de Wakke Ondergrond uit Daizel nen dikken proficiat ! Zat goe in elkaar, leuk tochtje, goe en genoeg afspuitsystemen en goede bewegwijzering. En achteraf een goe stutte en nen Leffe, en meer moe da nie zijn.