11/10/2009 Zonnebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dvdm
Mountainbiker

Post by dvdm »

het parcours ziet er goed uit ondanks de plensbuien van gisteren. Morgenvroeg beginnen we met uit uitpijlen en doen we nog een volledige check maar het ziet er goed uit !
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

dvdm wrote:het parcours ziet er goed uit ondanks de plensbuien van gisteren. Morgenvroeg beginnen we met uit uitpijlen en doen we nog een volledige check maar het ziet er goed uit !
heel goed, ge moet maar iet laten weten hé :wink:
dvdm
Mountainbiker

Post by dvdm »

Net terug van het uitpijlen. Het parcours ligt er prima bij. Ondanks de regen van deze week zijn er quasi geen plassen te bespeuren. Alles wat we voorzien hadden in het parcours, zit er in. Het kasteeldomein zijn ze aan het verbouwen en de dreven werden deels opgevoerd met verse boomschors. Da loopt wel niet goed ..... :bounce: maar tis ne keer wat anders he ....
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Eerst zaterdag Staden, en dan zondag naar hier. T'zal een druk bike weekend worden.
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

juist terug van laatste stuk uitpijlen, het parkoer ligt er prima bij een paar plasjes maar voor de rest prima.
het slechtste stuk zit in passendale aan pasfrost maar is goed berijdbaar.hopelijk regent het nu nie meer veel e. en hopelijk tot morgen iedereen. mij kunt ge vinden aan de eerste bevoorrading.
dvdm
Mountainbiker

weersverwachting

Post by dvdm »

Verwachting voor vanavond en vannacht:

Vanavond en vanacht is het wisselend tot zwaar bewolkt en blijft het meestal droog. Minima van 13 graden aan de kust tot 6 graden in de Hoge Venen.
Verwachting voor morgen, zondag:
Morgen is het dikwijls zwaar bewolkt en in de namiddag vallen enkele buien. Maxima rond 15 graden, in de Ardennen en de Hoge Venen blijft het met maxima rond 12 graden kouder. Er waait een matige westenwind.

Dus jongens en meisjes, het ziet er goe uit !! :lol: :lol:
miss hurricane
Mountainbiker

Post by miss hurricane »

aanwezig :-)
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Zal er ook zijn maar dan alleen. Eindelijk zal het er een beetje vettig liggen en nu gaan slapen voor de 60km vandaag. greets
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Met een oude studiegenoot (en zijn neef) afgesproken en zodoende pas na negen uur vertrokken voor de 45 ipv met de vroeger gestarte steenbakkerstrein en ook een TOF-treintje net voor mij laten vertrekken. 't Was al een tweetal jaren geleden dat ik deze nog eens gereden heb, maar hij was me toen wel bijgebleven en nu weet ik weer waarom.

Bijzonder mooie streek, licht glooiend cfr. het steenbakkersland en zoals ik het dus graag heb. Verrassend droge ondergrond, had me het veel erger verwacht qua moddergehalte. Enkele mooie stukken zoals de klimmen in Beselare centrum (incl. de weideklim - dooddoenertje), bos op het einde (zowaar droog!), kasteeldomein Zonnebeke en nog heel wat mooie stukken.

Organisatie was goed. Bepijling nooit getwijfeld, twee goed gevulde bevoorradingen (met terechte zwartrijderscontrole - ben wel benieuwd hoeveel er tegengehouden zijn), douches in orde, bikewash ook, wat moet een mens meer hebben op een zondagvoormiddag...
Cluze
Mountainbiker

Post by Cluze »

Super toertocht,
het beste werd uit de streek gehaald. Proficiat
Post Reply