Wel wel, ben ik toch niet de enigste die moet werken gaan zondag.
Wij ( de dochter ,ik en ne maat ) starten ook om 09.00.
11/10/2009 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
[/quote]Mocht er iemand interesse hebben om het leven van een slak te bewonderen op de 43 km. Ik zal er zijn rond 09u00 en wil gerust wel meerijden met een andere slak Ik moet wel nog gaan werken erna, dus te traag mag het nu ook weer niet gaan hé
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Is het kompleet uitgepijld?
Ik kom morgen exteem vroeg en kom wel afrekenen als ik terug aankom,
ik ben niet van plan te gaan zwartrijden maar ik heb een "nief pillichtje" dat ik wil uittesten.
En nog een paar andere redenen om op mijn eentje te gaan rijden..
Ik kom morgen exteem vroeg en kom wel afrekenen als ik terug aankom,
ik ben niet van plan te gaan zwartrijden maar ik heb een "nief pillichtje" dat ik wil uittesten.
En nog een paar andere redenen om op mijn eentje te gaan rijden..
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Hier de 60 km komen bollen.
1ste en 2de deel grotendeels nieuw parkoers tov 2008. Zaten ook wel leuke nieuwe stukken in die ik nog nooit in Mol gereden heb, maar toch heel wat minder als de eerste 2 delen vorig jaar. Was wel spijtig.
Links en rechts, de streek al een beetje kennende toch schone paadjes laten liggen en rechtdoor wat saaier verkozen als parkoers. Spijtig, maar wss geen toestemming hiervoor.
3de deel van de 63km trekt op niks, veel te veel asfalt en saaie veldwegen ertussen. Dacht op een gegeven moment echt dat 'k pijltjes van een wegrit aan het volgen was.
De laatste 5 km waren dan weer wel ok.
Bolde al wel iets zwaarder dan voorbije maanden.
63.5km / 23.5 gem
1ste en 2de deel grotendeels nieuw parkoers tov 2008. Zaten ook wel leuke nieuwe stukken in die ik nog nooit in Mol gereden heb, maar toch heel wat minder als de eerste 2 delen vorig jaar. Was wel spijtig.
Links en rechts, de streek al een beetje kennende toch schone paadjes laten liggen en rechtdoor wat saaier verkozen als parkoers. Spijtig, maar wss geen toestemming hiervoor.
3de deel van de 63km trekt op niks, veel te veel asfalt en saaie veldwegen ertussen. Dacht op een gegeven moment echt dat 'k pijltjes van een wegrit aan het volgen was.
Bolde al wel iets zwaarder dan voorbije maanden.
63.5km / 23.5 gem
-
Freezing
- Mountainbiker
heb de 60km gedaan, snel parcour en lag er zalig bij. enkele plassen maar daar kon ik mooi langsdoor rijden
in men thuishaven Lummen was het vandaag ook mtb maar
door de regenval van de voorbije week heb ik dit toch maar gelaten voor
wat het is.
Hier en daar had er wel een pijl extra mogen staan, afspuit installatie en bevoorrading was top
in men thuishaven Lummen was het vandaag ook mtb maar
door de regenval van de voorbije week heb ik dit toch maar gelaten voor
wat het is.
Hier en daar had er wel een pijl extra mogen staan, afspuit installatie en bevoorrading was top
Ook de 62, 47 km gereden, 23,6 gemiddeld. Tis te zien dat het wegseizoen gedaan is, een massa wielertoeristen aan de start. Na ongeveer 43 km is er iets in mijn rug geschoten in de buurt van het staartbeentje. Miljaar het doet nog zeer. Van wat kan zoiets toch komen. Op dat na ben ik weeral een tevreden mens.