11/10/09 Sleidinge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Refuge
Mountainbiker

Post by Refuge »

Fiets vandaag in orde gebracht, count me in
kan ook moeilijk anders als ge zelf van slenne zijt :p
FLIPPO
Mountainbiker

Post by FLIPPO »

Als inwoner van Slenne al een deelke van het parcours kunnen rijden
(ben nogal ne curieuzeneuze) en moe zeggen "waar blijven ze het in de omgeving halen". Ze persen echt alles uit de omgeving om ons te verrassen.
Parcours ligt er nog heel goe bij, ondanks de regen.
Mannen van de Buddybikers, tot zondagmorgen, en wie weet wordt ik geen collega-lid van jullie.
Groetjes
Flippo
Marcus 2
Mountainbiker

Buddybikers

Post by Marcus 2 »

Er zijn er velen die hem al proberen rijden op voorhand maar de bossen worden pas morgen in de namiddag uitgepijld, 't is dus niet evident om de juiste weg te vinden.

Ondanks de zondvloed van woensdagavond ligt het parcours er beter berijdbaar uit dan de afgelopen dagen, de zandstroken zijn nu heel goed te doen. Gezien de voorspelde regen deze nacht zal er wel wat meer modder zijn hier en daar.

Voor zij die de 55 km rijden, het eerste deel is het gemakkelijkste en heeft het hoogste roadgehalte, tweede deel is het mooiste traject met het meest bos en het derde heeft een zwaar slottraject.
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

Vraagje

Inschrijving de vorige jaren was in de Schoolstraat 7 Nu Sleidinge dorp 142.

Is dit juist ? Andere startplaats ? Parking ? Douche's ?

Alvast tot zondag. De laatste 2 jaar hier gereden en zeer mooi parcours.
sportslife
Mountainbiker

Post by sportslife »

Ik kom zeker af. De voorbije jaren een pracht organisatie. Hier wordt niet enkel gelet op het creëren van een prachtige omloop, maar ook na de tocht kan je rekenen op een super afspuitstand, een altijd warme douche voor zowel mannen als vrouwen. En als je dan nog zin hebt in een pintje of ééntje meer, wordt er zorg gedragen voor je bike.
En niet te vergeten op de tocht kunnen de vrouwelijke bike-sters een sanitaire stop maken aan de drankpost !!!!!!!!
Super mannen, jullie zijn goe bezig!!!!!!!!!!('=D>')
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Ik kom ook af. Hoe gaat het parcours erbij liggen na de regen van de laatste dagen? Kwestie van te weten of ik vandaag nog andere banden ga steken.
sportslife
Mountainbiker

Post by sportslife »

Ik ben deze namiddag de tour gaan verkennen en het ziet er,ondanks de regen, vrij goed uit. En volgens de verschillende weermannen (en vrouwen) komt er pas morgen tegen de avond regen over Sleidinge ;-)

Dus allen daarheen. :bounce: :wink:
FLIPPO
Mountainbiker

Post by FLIPPO »

Hallo,

Inderdaad andere startplaats.
Ben vandaag voorbij de startplaats gereden en het parcours verkend.
Startplaats zit er terug professioneel uit en het parcours ligt er goed bij. Wat modder, maar langs de kanten goed berijdbaar.

Heb het weerbericht bekijken en zoveel regen zal er niet meer vallen.

Het is aan de gemeentelijke basisschool - sleidinge-dorp, startplaats is in de Kerkstraat.
Maar het zal zijn eigen wel wat uitwijzen.

Tot morgen.

MTB-groeten
Flippo
Lieven.
Mountainbiker

Post by Lieven. »

Sleidinge is voor mij een klassieker waar het zo'n 2 jaar geleden allemaal begon, voor mij! Prima organisatie en een mooie tocht. Dus morgen sta ik aan de start!
Tot morgen buddybikers!
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Deze morgen rond 9.15 h gestart in Sleidinge voor de 55 km. Goede organisatie : gratis bewaakte fietsparking, zeer goede bepijling, uitgebreide bevoorradingen, seingevers op de gevaarlijke plaatsen. De paden in de bossen lagen er verbazend goed en droog bij, alleen hier en daar een slijkerige plaats. Voor deze streek een mooi parcours met op het einde nog een verraderlijk lastig stuk tussen de preivelden. Na de rit nog een gratis Davitamon pakket gekregen. Volgend jaar zeker terug aanwezig ! =D> =D> =D>
Post Reply