Heb vanmorgen bij het uitrijden van den Armendaal naar Sterrebeek pijlekes zien hangen aan de brug over de E40.
Het gaat toch geen baanrit worden hé of is dat voor de wegrit van zaterdag?
11/10/2009 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Eizerbiker
- Mountainbiker
Post by Eizerbiker »
He,mannen
Kan er iemand mij zeggen langs waar het parcours van de "66" loopt.
Kwestie van kunnen in te pikken onderweg,ik vertrek nl.vanuit Duisburg.
Dan moet ik nie met den otto tot daar komen('tmilieu hè)
Thanks,Mario
Kan er iemand mij zeggen langs waar het parcours van de "66" loopt.
Kwestie van kunnen in te pikken onderweg,ik vertrek nl.vanuit Duisburg.
Dan moet ik nie met den otto tot daar komen('tmilieu hè)
Thanks,Mario
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
heb de 66km gedaan, blijkbaar waren er hier niet te veel aan begonnen want omstreeks 9u10 was ik de eerste biker welke aan de eerste bevoorrading langskwam.
Ik had wel veel last chainsuck, na een gesprekje met de shimanotechnieker aan de finish heb ik mij juist 2 nieuwe kettingwieltjes en een nieuw middenblad besteld. (bike-components.de)hopelijk is dit lastig probleem nu opgelost.
Door de chainsuck heb ik alles dienen af te haspelen op mijn buitenblad, wat grotendeels goed ging.
De extra lus voor de 66 km gaf vooral veel veldwegen en van die uitgesleten "grachtwegen"?
Ik had wel veel last chainsuck, na een gesprekje met de shimanotechnieker aan de finish heb ik mij juist 2 nieuwe kettingwieltjes en een nieuw middenblad besteld. (bike-components.de)hopelijk is dit lastig probleem nu opgelost.
Door de chainsuck heb ik alles dienen af te haspelen op mijn buitenblad, wat grotendeels goed ging.
De extra lus voor de 66 km gaf vooral veel veldwegen en van die uitgesleten "grachtwegen"?
- DodgeW200
- Mountainbiker
@ Eddie:
Het was een zeer geweldige tocht. Zoals het moeten zijn.
We hebben de 46km gedaan omdat er een paar maten een beperkt tijdskrediet hadden.
Het was goed rijdbaar want ik ben niet uit mijn klikpedalen gemoeten. Dit is echte mountainbiken.
Vorig jaar was het zonniger maar was er veel meer modder.
Bij de aankomst een super ontvangst. Goede leffe's, ne hele lekkere echte hamburger en een geweldig coverband die alles gaf. echt geweldig.
Het is tof om kortenbergenaar te zijn.
@spaver: je vond zeker de juiste vitesse nemeer op het einde.
Het was een zeer geweldige tocht. Zoals het moeten zijn.
We hebben de 46km gedaan omdat er een paar maten een beperkt tijdskrediet hadden.
Het was goed rijdbaar want ik ben niet uit mijn klikpedalen gemoeten. Dit is echte mountainbiken.
Vorig jaar was het zonniger maar was er veel meer modder.
Bij de aankomst een super ontvangst. Goede leffe's, ne hele lekkere echte hamburger en een geweldig coverband die alles gaf. echt geweldig.
Het is tof om kortenbergenaar te zijn.
@spaver: je vond zeker de juiste vitesse nemeer op het einde.