En... iemand den dezen al gereden?
De 50 zou een paar terrils aandoen.
Randonnée Jacques Lohier
3 circuits VTT : 20 et 30 km en plaine . 50 km par les térrils
Inscriptions : 2.5 €
RDV au complexe sportif de PHALEMPIN à partir de 7 h
18/10/09 Phalempin (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
Geen garantie voor den dezen... Eerste keer dat we hem overwegen te rijden. De streek is formidabel (het bos van Phalempin kan niet dichter liggen) en de terrils liggen er in hoopjes naast mekaar, maar dat is geen garantie natuurlijk.pjer wrote:Phalempin, dat zou hem wel eens kunnen worden : De eerste tt over de grens ! Maar -en er zijn 2 maarren- het moet wel de moeite zijn én ik moet de avond ervoor een nieuwe voordeursteken. Schroevendraaier en waterpas aub.
Ik heb er goeie hoop op, maar als je garanties wil, dan moet je ofwel dit weekend meegaan ofwel een aantal weken wachten. (voor 15 en 29 november kan je een garantiebewijs bekomen bij ondergetekende).
Dit weekend geen mtb voor mij wegens een lange rij sociale verplichtingen maar 15 november lijkt me voorlopig wel haalbaar. Ik kijk al uit naar mijn "ontmaagding" !! En met een nieuwe voordeur eraan kan het alleen maar beter gaan. Waar trekken jullie dan naartoe eigenlijk ?Moustache wrote:Geen garantie voor den dezen... Eerste keer dat we hem overwegen te rijden. De streek is formidabel (het bos van Phalempin kan niet dichter liggen) en de terrils liggen er in hoopjes naast mekaar, maar dat is geen garantie natuurlijk.pjer wrote:Phalempin, dat zou hem wel eens kunnen worden : De eerste tt over de grens ! Maar -en er zijn 2 maarren- het moet wel de moeite zijn én ik moet de avond ervoor een nieuwe voordeursteken. Schroevendraaier en waterpas aub.
Ik heb er goeie hoop op, maar als je garanties wil, dan moet je ofwel dit weekend meegaan ofwel een aantal weken wachten. (voor 15 en 29 november kan je een garantiebewijs bekomen bij ondergetekende).
- Moustache
- Kerstman
http://www.deforumbikers.be/kalender.htmpjer wrote:Waar trekken jullie dan naartoe eigenlijk ?
Hier kunt ge uw sociaal leven mee plannen !!! (voor de zondagmorgens tenminste!)
Een kleine 40 kilometer... misschien toch nog net iets te ver om efkes naartoe te rijden...Traxer wrote:Ligt de 'forumbikerterril' daar ver van? Ik denk dat de bereklauw nu al afgestorven is...![]()