BBB verlichting voor m'n bike ???

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

WT6 wrote:BBB heeft een nieuwe led spot uit, met een 3watt led, externe batterij.
Ik vind er nog geen info van op de site van BBB, maar ze staat wel al op mijn stuur. Aangekocht bij Bicycle Zone in Boutersem.
is het deze http://www.bike2build.nl/product/details/number/LI0102
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

petruske wrote:en freezy wat zijn je bevindingen voor nacht tochten tussen bbb en sigma(welk type sigma) want zoekook verlichting voor nacht biking aan te schaffen
danke op voorhand
Ik heb de gewone Sigma Mirage (met 1 lamp).

Voor gewoon op straat volstaat de BBB, alles wat reflecteert wordt veel beter verlicht dan met de Sigma. Maar bij de echt donkere stukken en offroad is mijn Sigma beter. Het licht van de BBB is aangenamer voor de ogen, een wit-blauw licht maar de lichtbundel draagt niet ver genoeg om er offroad mee te gaan. Goed voor woon-werk dus, maar voor het echte mtb'en zou ik eraf blijven.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Triple-T wrote:
WT6 wrote:BBB heeft een nieuwe led spot uit, met een 3watt led, externe batterij.
Ik vind er nog geen info van op de site van BBB, maar ze staat wel al op mijn stuur. Aangekocht bij Bicycle Zone in Boutersem.
is het deze http://www.bike2build.nl/product/details/number/LI0102
Dat is ze =D>
Ik rijd met een Lupine Betty op de helm en dan zie je bovenstaande amper branden, maar da's geen referentie.. :wink:
Prima ding, compact en makkelijk te monteren. Als je op straat een beetje de weg kent, kan je er in het donker goed mee gaan rijden.
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

oke dankewel dan zal het de powerled black worden van sigma want is voor avondtortochten te doen
groetjes petruske
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

petruske wrote:oke dankewel dan zal het de powerled black worden van sigma want is voor avondtortochten te doen
groetjes petruske
Ik denk dat de Powerled ook maar een 3watt led is hoor. Niks tegen Sigma, maar de adviesverkoopprijs van de powerled zitten hoger dan de BBB..
En als het dan toch quasi hetzelfde is..
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

heb powerled black voor en achter knog frog

perfect om s'avond in de bossen mee te gaan touren!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mijn copain heeft ook de BLS-40 - ULTRABEAM DELUXE en is er zeer tevreden over wat mijn keuze er natuurlijk alleen maar ingewikkelder op maakt.
ik twijfel nu namelijk tussen deze BLS-40 ULTRABEAM DELUXE - sigma powerled black en de sigma mirage evo set ( met de platte batterij ).
doel is af en toe een avond TT te rijden en voor woon werk tussendoor.

MaC'Red 8)
Post Reply