31/10/2007 - Avondrit Zele - halloween

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
LoXoS
Mountainbiker

Post by LoXoS »

Jammer dat deze dit jaar niet door gaat. Zal waarschijnlijk defenitief gedaan zijn aangezien er vorig jaar al geruchten waren om te stoppen.

We zullen een alternatief moeten zoeken want ik had er nochtans zin in. Bij halloween hoorde deze tocht met aangepaste omgeving/eten/drankjes/ ... après. :-D
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

jammer want ik heb daar een leuke meid leren kennen en bijgevolg goede herinneringen aan :oops:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

idd heel jammer stond nochtans op mij "to ride" list :(
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

LoXoS wrote:Jammer dat deze dit jaar niet door gaat. Zal waarschijnlijk defenitief gedaan zijn aangezien er vorig jaar al geruchten waren om te stoppen.

We zullen een alternatief moeten zoeken want ik had er nochtans zin in. Bij halloween hoorde deze tocht met aangepaste omgeving/eten/drankjes/ ... après. :-D
Jurgen niets houdt ons tegen om zelf eens een avondrit te maken he we hebben toch een gps dus even een mooi parcours samenstellen en rijden maar !!!!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

zele

Post by Lucky22 »

LoXoS wrote:Jammer dat deze dit jaar niet door gaat. Zal waarschijnlijk defenitief gedaan zijn aangezien er vorig jaar al geruchten waren om te stoppen.

Dit was voor mij de moeder aller nachtritten en nu gaat dit niet meer door :(
Bijzonder goede herinneringen aan deze nachtritten met forumtreintjes, veel leute op het parkoer, après enz... Voor deze nachtrit kwamen ze van ver en dit stond altijd 1 jaar op voorhand bij iedereen genoteerd. Velen hebben hier de smaak opgedaan van nachtritten te rijden : ikzelf ben ook begonnen met mijn allereerste nachtrit hier te rijden ongeveer 4 jaar geleden en ben toen overtuigd nachtritten rijder geworden. Ongelofelijk zonde dat deze niet meer doorgaat, misschien wel definitief ... #-o
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Hier ook een teleurgestelde biker... :(

Maar niet getreurd : jullie zijn allemaal welkom op 13 november op onze avondrit in Torhout!!! :bounce:
Ik weet dat de sfeer op en rond het parcours van Zele en vooral op den apres niet te evenaren zal zijn, maar we zullen ons beste beentje voorzetten!!
Hartelijk welkom!!!
orangecrash
Mountainbiker

Post by orangecrash »

jammer! Dit is echt dé beste avondtocht;
ik keek al uit naar het "optreden" achteraf :P

bij deze is iedereen uitgenodigd op dinsdagavond 10 november 2009
in Aalst voor de eerste nachttocht van WTC Den Blok.

Voetbalterrein FC Doggen
Resschebeke 50
9320 Erembodegem
afstanden: 17 - 33 - 41
vertrekuren: 19 tot 21u
douchegelegenheid, bikewash, drankgelegenheid
inschrijving 2,5 euro leden / 3,5 euro niet leden
gratis jenever
gratis consumptie bij aankomst
www.wtcdenblok.be
Post Reply