Welke tattoo ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Kresj wrote:
fast_bunny wrote: tips :
- waneer er tekst in moet , kies voor een latijnse spreuk of japanees , das wat mooier dan engels of nederlands
prachtige tip, echt, ge moest eens weten hoeveel mensen er rondlopen met chinese tekens (ja japans schrijft ge ook met chinese tekens) op hun lichaam die een totaal andere betekenis hebben dan wat er had moeten staan...
wat niet weet, niet deert natuurlijk, tenzij ge een oosters iemand tegenkomt die u ineens heel raar aankijkt en begint te lachen... :wink:

Heb zelf Chinese letters op men onderarm staan....Heb deze door "ne chinees" laten schrijven en zijn daarna direct op men arm gezet...het is zelfs dieje kerel zen geschrift...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Dirty Daddy wrote:
Kresj wrote:
fast_bunny wrote: tips :
- waneer er tekst in moet , kies voor een latijnse spreuk of japanees , das wat mooier dan engels of nederlands
prachtige tip, echt, ge moest eens weten hoeveel mensen er rondlopen met chinese tekens (ja japans schrijft ge ook met chinese tekens) op hun lichaam die een totaal andere betekenis hebben dan wat er had moeten staan...
wat niet weet, niet deert natuurlijk, tenzij ge een oosters iemand tegenkomt die u ineens heel raar aankijkt en begint te lachen... :wink:

Heb zelf Chinese letters op men onderarm staan....Heb deze door "ne chinees" laten schrijven en zijn daarna direct op men arm gezet...het is zelfs dieje kerel zen geschrift...
wie weet wat die erop heeft gezet :lol:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Misschien nog een goede tip als je chinese of japanse tekens wil laten zetten...
Besteed veel tijd aan research, raadpleeg verschillende websites, boeken,.. Laat het eventueel door iemand uit China of Japan vertalen...
En als laatste controle... Dit heeft een vriend van me gedaan dus het is eigenlijk zijn idee... Ga naar het locale chinese restaurant, laat die tekens zien en vraag om te vertalen... Dan weet je direct of het goed is
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Toen kwam de kok vloekend en tierend uit de keuken gelopen, gewapend met messen............ #-o
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Hahaha :-D
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Kameraad van me had ook gevraagd om de naam van zijn zoon in't chinees te vertalen.
Op 3 verschillende plaatsen geweest en...resultaat...ook 3verschillende namen.
Conclusie,chinezen zijn onbetrouwbaar :lol:
@Griet voor op je enkel gewoon simpelweg een crankstel.
Of een ketting rond je enkel,zoiets als dit.Image
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Als het iets met fietsen mag zijn:
http://cyclingtattoogallery.blogspot.com/

Staan prachtige tattoo's tussen.
Fully Fetzl
Mountainbiker

Post by Fully Fetzl »

opletten met logo's...
toen ik mijn tattoo liet zetten stond daar een gastje van een jaar of 16 die competitie XC deed en die wou persé het logo van Specialized in 't groot op zijn onderbeen...

amper 16 jaar.... en mama vond het goed....
kijken of ie daar volgend jaar nog blij mee is als ie plots door een ander merk wordt gesponsord

mijn tip voor een tattoo: kies iets met wat symboliek of laat een persoonlijk ontwerp maken. iets uit een catalogus is vaak een bevlieging en daar krijg je spijt van
ik heb 10 jaar gezocht naar een goed ontwerp en veel gedoodled... en eenmaal tevreden... nog een half jaar in het zicht laten liggen.
Toen ik echt zeker was, pas toen laten zetten...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Zelf iets ontwerpen dat zit er bij mij niet in. Op dat gebied ben ik inspiratieloos. :roll:

Nen tekst ben ik nu wel aan 't overwegen .... krachtige woorden met betekenis.
Roger*
Mountainbiker

Post by Roger* »

Tattoo: 'Iets dat voor even mooi is maar nooit meer weg gaat.'
Post Reply