a de leopard. ik sta aan de bevoorrading aan het nonnebos dus ge gaat u kunnen opladen e. heb ook ieper gereden samen met acidboy en zondag in ninove me moestie. da was nog eens plezant een weekendje heuvels. hehe allee tot zondag eleopard wrote:Ha de wezzewezze wrote:nee geen organisator ben lid van de club en help hun gewoon. heheKuitenbijter wrote:Bedankt Wezze
Ik neem aan dat je een van de organisatoren bent. Ik zal aanwezig zijn op jullie tocht.
Groeten en tot dan
Zondagmorgen vroeg kom ik af, heb veel werk de laatste tijd, weinig tijd om te rijden maar ik doe toch mijn best.Zaterdag laatst nog gereden in Ieper voor de platte tube en ik moet zeggen er was véél wind. Maar ja een oude rot zoals ik heb het heel verstandig aangepakt tegen wind en dan met vleugels terug naar Ieper. We hebben de grote toer niet gedaan en ook niet de kleine maar een mix tussenin van 48 km aan 22 gemiddelde. De kemmelberg heb ik overwonnen dus er is nog niets verloren. Tot zondag. Leopard
11/10/2009 Zonnebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- wezze
- Mountainbiker
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
Ik ben mijn vetgehalte wat aan het bijwerken tegen zondag. Hopelijk ligt het eindelijk wat vettig en krijgen we geen stof meer te verwerken.leopard wrote:smakelijk eten aan de fretter
- Mega Mingie
- Mountainbiker
Post by Mega Mingie »
Ben je met mij aan het lachen?de fretter wrote:Ik ben mijn vetgehalte wat aan het bijwerken tegen zondag. Hopelijk ligt het eindelijk wat vettig en krijgen we geen stof meer te verwerken.leopard wrote:smakelijk eten aan de fretter
Anders liggen er zondag weer zuurpuimen op de bevoorrading!
- simple plan freak
- Mountainbiker
Post by simple plan freak »
is het mogelijk om voor de 60 km vroeger te starten? ik moet namelijk om 11u30 thuis zijn. zou dit lukken?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hoe zit het met de staat van het parcours?
Ik kom dus samen met Jemp af naar hier. 2 steenbakkers zeker al present dus!
Ik kom dus samen met Jemp af naar hier. 2 steenbakkers zeker al present dus!