11/10/2009 Waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

E605 wrote:Als ik dat ritje rijdt heb ik altijd een "dejavuu gevoel" van die rit van St Baafs Vijve?????????? Hoe zou dat komen?, :roll:
Tochten die in dezelfde streek georganiseerd worden, zullen altijd dezelfde stroken aandoen. St-Baafs waren één van de pioniers hier in de streek,het is dan ook normaal dan andere tochten de mooiste stroken gaan overnemen. Ge moet daar niet te zwaar aan tillen , er zijn ergere dingen in het leven.

Iedereen ( de meesten ) die een mtb-tocht organiseerd, probeert er het beste van te maken om de deelnemers een leuke en aangename voormiddag te bezorgen. Wij als aktieve mountainbikers kunnen dat toch alleen maar toejuichen. 't Is niet ver van onze deure en wij zullen er zijn.

Groeties
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Spitaelbossen staan waarschijnlijk ook weer op de menu? :bounce:
De Pete
Mountainbiker

Post by De Pete »

bonsai wrote:Spitaelbossen staan waarschijnlijk ook weer op de menu? :bounce:
yeps en de rest ook! Eigenlijk alles wat er te rapen valt denk ik.
Sorry dat we de 'baantjes' ook gebruiken hé :wink:
De Pete
Mountainbiker

Post by De Pete »

levensgenieter wrote:
E605 wrote:Als ik dat ritje rijdt heb ik altijd een "dejavuu gevoel" van die rit van St Baafs Vijve?????????? Hoe zou dat komen?, :roll:
Tochten die in dezelfde streek georganiseerd worden, zullen altijd dezelfde stroken aandoen. St-Baafs waren één van de pioniers hier in de streek,het is dan ook normaal dan andere tochten de mooiste stroken gaan overnemen. Ge moet daar niet te zwaar aan tillen , er zijn ergere dingen in het leven.

Iedereen ( de meesten ) die een mtb-tocht organiseerd, probeert er het beste van te maken om de deelnemers een leuke en aangename voormiddag te bezorgen. Wij als aktieve mountainbikers kunnen dat toch alleen maar toejuichen. 't Is niet ver van onze deure en wij zullen er zijn.

Groeties
thanks! Is dit niet overal zo?? Kijk eens naar de streek rond Ooigem...waren wij daar niet de pionier in de vroege jaren negentig samen met de mensen van Sint-Baafs-vijve toen we nog in Sint-Eloois-Vijve organiseerden en er toen amper driehonderd bikers afkwamen?? En zie wie er nu allemaal door Ooigembos gaat!Maar dat is al lang geleden hé!! Sommigen konden waarschijnlijk nog niet fietsen:wink:
Ik ben gewoon ferm content dat zowel de oude collega's van Sint-Baafs er goed bij varen net als wij en wij broederlijk naast elkaar kunnen organiseren met elk meer dan 1000 deelnemers en dan op de koop toe nog eens naar elkaars tochten gaan! Dus stop de zever en ga gewoon fietsen! 8)
zwampy
Mountainbiker

Post by zwampy »

Ik kom zeker ook af.......... om bier te tappen. :P
Benny-BOY
Mountainbiker

Post by Benny-BOY »

Ik kom ook zeker af.

sinds ik een 4tal jaar fiets is dit voor mij ieder jaar de start van het MTB-seizoen geworden.

Een mooie rit die echt wel de moeite waard is.

tot zondag
B.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Zeg Pete,

Kan je even de parcours van de verschillenden afstanden toelichten.
Kwestie van een beetje vertier te hebben in deze druilerige periode.
E605
Mountainbiker

Post by E605 »

OLA...Zo was dat niet bedoeld hoor. Ik heb hem al een paar jaar gereden en nu zal ik hem ook rijden en in St baafs vijve ook ieder jaar. Ik wou gewoon zeggen dat het blijkbaar dezelfde doorkruisingen zijn.
Allee, nu goed. Bij ons in de streek gebeurd dat ook. Alhoewel er dan soms eigenaars van priveegronden het al een beetje vervelend vinden dat ze daar weer zijn voor door hun grond te rijden en ieder jaar meer.
En dan zijn er die iets niet opkuisen en dan begint 'tspel.
En ik kan 't weten want mijn vader is boer :wink: :wink: .
Nu, mie een flesje wijn zijn ze soms toch te paaien.
the boxer
Mountainbiker

Post by the boxer »

@ zwampy
en ik zal ze helpen uitdrinken
allé toch nadat mijne stand is opgekuist.
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

ik kom ook af ,vertrekt met de fiets van thuis uit.
Post Reply