Ik hoor al jaren dat men eens een tt zal doen aan de overkant van de Ijzer en wou weten of het voor dit jaar is
11/10/2009 Diksmuide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
roboweasel
- Mountainbiker
11/10/2009 Diksmuide
Post by roboweasel »
Weet er iemand naar waar deze tocht ons brengt?
Ik hoor al jaren dat men eens een tt zal doen aan de overkant van de Ijzer en wou weten of het voor dit jaar is
- focustunerke
- Mountainbiker
Post by focustunerke »
gaat deze rit in de richting van houthulst? Zullen hier met een groep boskantrijders aanwezig zijn 
Hoi,fast2 wrote:stuer wrote:Jups, het is van versyck en de inschrijving is normaal gezien in de sporthal bij de brandweer in diksmuide.fast2 wrote:Is het inschrijven in da schoolke ??
Organisatie , Versyck ?????? Hoeveel kmters max
Merci éé voe een rap antwoord
Ik denk dat de inschrijving in de sporthal is van het vroeger KA, zoals de voorgaande jaren. De sporthal is gelegen in de Grauwe Broederstraat te Diksmuide, nummer ontglipt mij maar denk iets boven de honderd
Wij zijn de de organisatie van de bende van Versyck wel genegen en wensen hen bijgevolg veel sucses met hun tocht.
Grtzz
Pompierke
[quote="Pompierke"][quote="fast2"][quote="stuer"][quote="fast2"]Is het inschrijven in da schoolke ??
Organisatie , Versyck ?????? Hoeveel kmters max :roll:[/quote]
Jups, het is van versyck en de inschrijving is normaal gezien in de sporthal bij de brandweer in diksmuide.[/quote]
Merci éé voe een rap antwoord :bounce:[/quote]
Hoi,
Ik denk dat de inschrijving in de sporthal is van het vroeger KA, zoals de voorgaande jaren. De sporthal is gelegen in de Grauwe Broederstraat te Diksmuide, nummer ontglipt mij maar denk iets boven de honderd #-o #-o . De brandweer van Diksmuide heeft met deze organisatie niets te maken, de brandweer organiseert enkel een zomertocht .
Wij zijn de de organisatie van de bende van Versyck wel genegen en wensen hen bijgevolg veel sucses met hun tocht.
Grtzz
Van de brandweer wist ik dat zij er niks mee te maken hadden, ma kdacht dat de brandweer daar ook ergens was, sorry voor de misleiding.
Pompierke[/quote]
Organisatie , Versyck ?????? Hoeveel kmters max :roll:[/quote]
Jups, het is van versyck en de inschrijving is normaal gezien in de sporthal bij de brandweer in diksmuide.[/quote]
Merci éé voe een rap antwoord :bounce:[/quote]
Hoi,
Ik denk dat de inschrijving in de sporthal is van het vroeger KA, zoals de voorgaande jaren. De sporthal is gelegen in de Grauwe Broederstraat te Diksmuide, nummer ontglipt mij maar denk iets boven de honderd #-o #-o . De brandweer van Diksmuide heeft met deze organisatie niets te maken, de brandweer organiseert enkel een zomertocht .
Grtzz
Van de brandweer wist ik dat zij er niks mee te maken hadden, ma kdacht dat de brandweer daar ook ergens was, sorry voor de misleiding.
Pompierke[/quote]