Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Voor mij de Scalpel 3 aub. Zou net onder de 3000EUR moeten zitten heb ik vernomen?! Binnenkort eens binnenspringen bij Bruno denk ik. 'k Zit al een hele tijd met een fully in gedachten en dit zou het nu wel eens kunnen worden.
marb
Mountainbiker

Post by marb »

freezy wrote:Voor mij de Scalpel 3 aub. Zou net onder de 3000EUR moeten zitten heb ik vernomen?! Binnenkort eens binnenspringen bij Bruno denk ik. 'k Zit al een hele tijd met een fully in gedachten en dit zou het nu wel eens kunnen worden.
Bij mij identiek zelfde verhaal zit ook al een hele tijd met de scalpel in gedachten en volgens mijn madam past dit pas in onze begroting van volgende zomer #-o en zal dan hopelijk den dezen worden =P~

Image

[-o< [-o<
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

En wat gaat uw madam zeggen als ze volgend jaar met andere kleuren uitkomen, die jij dan weer niet mooi vindt? :-)

Naar een begroting moet je niet letten! :wink:
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

mijn vrouw zei de vorig jaar ook
da het nog nie paste
en een week later had ik hem gekregen als cadeau van haar
mss hebde ook zoveel geluk
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

shiva wrote:tyro,
heb je al fotos van de flash?
Ik zal er morgen eens een paar trekken. Dan nog op de site krijgen natuurlijk.....want das niet mijn specialiteit :oops:

Na de eerst rit in Brakel heb ik maar 1 woord voor de flash1 himod "wwwwwaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww =D> =P~ :drunk: 8) :-D :P [-o<
Lefty gerre
Mountainbiker

Post by Lefty gerre »

ik ben ook verkocht. :-) tegen nieuwjaar ne flash team replica, ma eerst de taurine verkopen :-)
Pieterke
Mountainbiker

Post by Pieterke »

Herder Steven wrote:
Pieterke wrote:er moesten en paar toertjes tape rond de pen zodat hij paste.
Dat zou bij mij toch niet pakken hoor! Eerst een kapitaal neertellen om dan met tape uw zadelpen te doen passen... Oplossing zit hem vaak in kleine dingen, maar dan nog. :-)
De bike was om terug te sturen naar C'Dale hoor, ze hadden er tape rondgedaan zodat is hem op de werkstaander konden hangen.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Herder Steven wrote:En wat gaat uw madam zeggen als ze volgend jaar met andere kleuren uitkomen, die jij dan weer niet mooi vindt? :-)

Naar een begroting moet je niet letten! :wink:
Met Marb z'n madam zou ik in haar huidige toestand niet te veel in discussie gaan :-D 't zou uwen beste keer niet zijn
Wel ferm spel da je op 't oog hebt hè coppen. Just spijtig dat die kaders zo rap breken hè
:wink:
zikje
Mountainbiker

Post by zikje »

Gweñito wrote:Just spijtig dat die kaders zo rap breken hè
welke, cannondale, carbon...?
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

zikje wrote:
Gweñito wrote:Just spijtig dat die kaders zo rap breken hè
welke, cannondale, carbon...?
Inside joke, m'n neef de zijne is al 'ns gebroken aan 't bracket. Heeft nieuwe gekregen, nu heeft ie terug een scheur/barst ontdekt in 't frame (bovenbuis) wordt (waarschijnlijk)opnieuw vervangen, garantiekaart is in ieder geval opnieuw binnen. Da's dus z'n 3de op anderhalf jaar tijd :-D Garantieregeling is wel dik OK, 'm heeft gewoon precies pech met z'n scalpel '08
Post Reply