03/10/2009 Beveren-Leie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
Samen met rik c zaterdagochtend vertrokken omstreeks 9u30 vol goede moed (en met maar 2 bruikbare versnellingen) voor een prachtige tocht (50km) met veel technische parcourtjes. Ik heb me enorm geamuseerd soms wel moeten afstappen wegens te grote kleinste versnelling
.
Bevoorradingen waren zeker ok alsook de bepijling en het parcour was super
.
Bevoorradingen waren zeker ok alsook de bepijling en het parcour was super
- casper
- Mountainbiker
Zaterdagnamiddag gestart zo kort voor 14.00u samen met Casper Junior om de 15Km te doen !
Als ik hoor van bijna geen volk; toen wij kwamen inschrijven hadden ze al geen inschrijvingskaarten meer
Niet getreuzeld, de organisatie vond een oplossing en wij weg!
Zeker 10 van de 15km off-road in en rond de gavers : Casper Junior kreeg er niet genoeg van
enkel de hele korte maar steile hellingkjes waren er voor zijn korte beentjes te veel aan, de afdalingskes daaretegen .............
Tijdens de tocht enkele keren plaatsgemaakt voor 'rappe mannen' die trouwens veel respekt hadden voor de 'jonge gast'
Tijdens den apres dan nog de andere Steenbakkers tegengekomen, om dus maar van een aangename namiddag te spreken !!!!!!!
Gr,
Casper
Als ik hoor van bijna geen volk; toen wij kwamen inschrijven hadden ze al geen inschrijvingskaarten meer
Niet getreuzeld, de organisatie vond een oplossing en wij weg!
Zeker 10 van de 15km off-road in en rond de gavers : Casper Junior kreeg er niet genoeg van
Tijdens de tocht enkele keren plaatsgemaakt voor 'rappe mannen' die trouwens veel respekt hadden voor de 'jonge gast'
Tijdens den apres dan nog de andere Steenbakkers tegengekomen, om dus maar van een aangename namiddag te spreken !!!!!!!
Gr,
Casper
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
van wie heeft die die eigenschap geërfd?casper wrote:enkel de hele korte maar steile hellingkjes waren er voor zijn korte beentjes te veel aan, de afdalingskes daaretegen .............
Gr,
Casper
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Iemand vd organisatie hier?prideandglory1891 wrote:Hebben jullie voor alles wat in de Gavers werd gereden toelating gekregen?
Desnoods uitleg via PM.
- just for fun
- Mountainbiker
Post by just for fun »
Ik ben in de namiddag rond 13.15 vertrokken voor de 35 km samen met m'n schoonbroer die voor den allereerste ging Mtb'en .Voor mij de eerste keer dat ik aan deze tocht meedeed maar zeker niet de laatste. Aan de organisatoren een dikke pluim. Ondanks de hevige wind was het echt genieten.
Zaterdag ochtend Bij GP vertrokken samen met Traxer.
Met 3 vlak na de 2de controle op het parcour gekomen.
Op alle zalige stukken was het nog stil wat bissen bijna tot een verplichting maakte
Ik heb veel bosjes en stukken in omgekeerde richting van gewoonlijk gedaan en heb er nog meer plezier aan beleefd dan anders.
Na onze passage door de tent en een korte stop aan controles 2 met 60 km op de teller aangekomen.
Deze noteer ik voor volgende edities.
Bedankt aan GP en KP voor de sportdrank
Met 3 vlak na de 2de controle op het parcour gekomen.
Op alle zalige stukken was het nog stil wat bissen bijna tot een verplichting maakte
Ik heb veel bosjes en stukken in omgekeerde richting van gewoonlijk gedaan en heb er nog meer plezier aan beleefd dan anders.
Na onze passage door de tent en een korte stop aan controles 2 met 60 km op de teller aangekomen.
Deze noteer ik voor volgende edities.
Bedankt aan GP en KP voor de sportdrank
-
ROOBROECK GEERT
- Mountainbiker
Post by ROOBROECK GEERT »
Voor het gebruik van de Gavers moet je de provincie aanschrijven.
Na hun akkoord heb ik de zaak gaan bespreken met de de plaatselijke domeinchef en die had geen problemen met ons voorstel.
De provincie vraagt wel om aan enkele voorwaarden te voldoen en het is best om die te volgen.
Voor het gebruik van de paardewegen verwittigt de domeinchef de beide paardemanèges zodat ze het paardeverkeer kunnen beperken.
(voor meer info 0479/72.53.62).
Na hun akkoord heb ik de zaak gaan bespreken met de de plaatselijke domeinchef en die had geen problemen met ons voorstel.
De provincie vraagt wel om aan enkele voorwaarden te voldoen en het is best om die te volgen.
Voor het gebruik van de paardewegen verwittigt de domeinchef de beide paardemanèges zodat ze het paardeverkeer kunnen beperken.
(voor meer info 0479/72.53.62).