als je mij bedoeld voor mijTraxer wrote:Hmmm, Moustache goedlachs?pjer wrote: Zelfs voor de immer goedlachse Moustache en zijn kompaan (Traxer ??) kon er geen lachje vanaf........![]()
Ik weet niet of je mij vandaag gespot hebt, doch ik reed in een 'incognito' tenuetje'. Een beetje sponsoring voor de Spinn-in
![]()
Ik heb een heerlijk dagske gehad, want voor de eerste keer heeft GP alle nopkes van mijnen achterband geteld.Ik vrees dat dit binnen een paar weken wel weer anders zal zijn.
![]()
Samen met een grote groep forumbikers gestart om deze rit te verkennen. Bepijling: voldoende. Organisatie: prima. Bike wash: uitmuntend. Apres: prima, maar door de massale toeloop wat druk. Parcours:... buiten de kleiputten heeft dit me niet echt bekoord, doch dit kan ook aan mijn uitermate geslaagd zomerseizoen liggen. We waren wat verwend.![]()
Geen goedlachse Moustache of Traxer of Motorbiker of Grote Plateau of Orbeabiker of Hein of Belle of Kleine Plateau of Tobi of Amg of Lisa of... gezien?Dan moet je eens tijdens de apres aan de forumtafel passeren. We hadden toch bonnetjes over... we hadden de Fast nog verwacht na zijn tweede start, maar...
04/10/09 Ardooie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ardooie
ik vond het een goed ritje,voor elk wat wils,bevoorr was ook ok,ja de prijs was wel wat veel en er konden meer speciallekes in maar tis allemaal zo gemakkelijk niet!de kleiputten kon je wel een paar keer aandoen wat ik dan ook gedaan heb,als ik lees 1060man was de organizatie misschien ook wel een beetje overrompeld door het vele volk?de tocht grotendeels afgehaspeld met de grysperres.content terug naar huis.
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
goe antwoordDe Pete wrote:Trek u dat niet aan jong!!! Ik ben reeds 6 jaar parcoursbouwer van dienst in Waregem en ieder jaar heb je zo van die kerels die denken dat ze Filip Meirhaege zijn en moeten kritiek spuigen. Dit zijn dan meestal nog van die 'gastjes' die nog nooit enig engagement getoont hebben naar het mountainbiken toe om zelf eens een knaller van een organisatie neer te zetten en die op de koop toe dan nog niet met een fiets kunnen rijden. Ze discusiëren liever over de bandenkeuze dan dat ze stampen! Rest mij dan nog de vraag waarom er ieder jaar meer volk op jullie tocht is.... slecht kan het dus niet zijn hé ??ardos wrote:Het is nu 17 uur, zijn deze morgen om 6.30 uur begonnen om alles in orde te krijgen (spuitinstallatie, bevoorrading, cafetaria, ...). Bepijling is terug weggenomen, zaal en douches opgekuist, .... vrijdagnamiddag van 13 uur tot 18 uur bezig geweest, gisteren van 9 uur tot een heel stuk in de namiddag. En dan heb ik het nog niet over het vele werk die er vooraf gedaan wordt om het parkoers bij elkaar te zoeken, afspraken te maken met de eigenaars en de overheid, ...
Ik hoop dat we al diegene die hier kritiek hebben over ons parkoers volgend jaar mogen uitnodigen om te helpen zoeken naar off roadstukken in en rond Ardooie. Dat ze in Zwevezele een ander parkoers hebben is heel goed mogelijk, misschien dat we jullie volgend jaar dan beter langs de Zwevezeelsebaan naar Zwevezele laten rijden om daar dan een parkoers aan te leggen. Of moeten we een bus inleggen naar Beernem, daar kun je dan in het bos rondcrossen. Het is niet omdat je ergens een stukje offroad ziet liggen dat je ook de toestemming van de eigenaar krijgt om dat te gebruiken !! Ik hoop dat al die gasten die hier kritiek geven op ons parkoers zelf in een organisatie zitten maar ik denk dat dit niet het geval is.
Ik weet dat ik dit misschien beter niet schrijf, en dat het commentaar bedoeld is als "opbouwend", maar dan hebben wij het als organisatie liever dat je het ons rechtstreeks komt zeggen dan hier anoniem op het formum te plaatsen. Als organisatie trekken we ons op aan de positieve commentaren. En zoals ik hier ook gelukkig lees, als wij ermee ophouden dan zijn er geen toertochten meer . Er is een gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" ....
Alvast hartelijk dank aan de 1060 rijders om erbij te zijn en hopelijk tot volgend jaar.
Veel succes in de toekomst!!
- casper
- Mountainbiker
zelf dit jaar niet in Ardooie geweest, maar toch kan ik het niet laten om dit ook hier na te laten :
OFF TOPIC :
Kijk, ben nu bijna 20jaar bezig met Mtb , en bijna iedere week rij ik MET PLEZIER tochten overal te velde, soms mindere soms de max maar iedere keer ben ik blij dat mensen TT's inrichten en dat ik in de natuur 'mijn ding kan doen' liefst samen met mensen die gelijkgezind zijn
Dit moet blijkbaar eens meer gezegd worden ..............
want de beste stuurlui staan nog altijd aan wal ..........
Gr,
Casper
OFF TOPIC :
Kijk, ben nu bijna 20jaar bezig met Mtb , en bijna iedere week rij ik MET PLEZIER tochten overal te velde, soms mindere soms de max maar iedere keer ben ik blij dat mensen TT's inrichten en dat ik in de natuur 'mijn ding kan doen' liefst samen met mensen die gelijkgezind zijn
Dit moet blijkbaar eens meer gezegd worden ..............
want de beste stuurlui staan nog altijd aan wal ..........
Gr,
Casper
-
fotografke
- Mountainbiker
Post by fotografke »
Gisterenmorgen geschrokken van de grote opkomst!
Ik vind de tocht meer dan geslaagd, parking, bikewash, bevoorrading etc..
Het parcours zelf was voor mij ook meer dan bevredingd. Ideaal om de conditie wat te optimaliseren.
Voor mij een dikke proficiat aan de organisatie.
Ik vind de tocht meer dan geslaagd, parking, bikewash, bevoorrading etc..
Het parcours zelf was voor mij ook meer dan bevredingd. Ideaal om de conditie wat te optimaliseren.
Voor mij een dikke proficiat aan de organisatie.
Zelf deze tocht wegens pompierredenen niet kunnen fietsen .
Toch zou ik wat meer uitleg willen over waar de kleiputten ingereden werden, het vervolg ervan ,wat waren de lussen ,afstand ...
Iemand vraagt hier of die kleiputten altijd toegankelijk zijn ?
Het antwoord is NEE .
Ik doe dan ook een oproep aan ieder om zich daaraan te houden .Zelf zijn wij dit jaar enkele stukken kwijt door mtb-ers die het ganse jaar de parcours volgen en die zich niet beschaamd voelen om telkens weer langs achterdeuren van anderen hun hof te rijden .
Wie nog eens de kleiputten wil aandoen is van harte welkom op 25 oktober te Pittem voor de 11 de rit van de bikedevils die dit jaar werd gedoopt tot de HELLETOCHT .
Tijdens de verkenning bleek onze afstand in de kleiputten 3 km te bedragen .Mietjes zijn daar niet toegelaten omdat wij de putten betreden waar menig biker die op de rit van Ardooie de putten reden op hun gat zullen zitten met de bike in de hand .Of ben ik nu aan het overdrijven ?
Tot 25 oktober !
Toch zou ik wat meer uitleg willen over waar de kleiputten ingereden werden, het vervolg ervan ,wat waren de lussen ,afstand ...
Iemand vraagt hier of die kleiputten altijd toegankelijk zijn ?
Het antwoord is NEE .
Ik doe dan ook een oproep aan ieder om zich daaraan te houden .Zelf zijn wij dit jaar enkele stukken kwijt door mtb-ers die het ganse jaar de parcours volgen en die zich niet beschaamd voelen om telkens weer langs achterdeuren van anderen hun hof te rijden .
Wie nog eens de kleiputten wil aandoen is van harte welkom op 25 oktober te Pittem voor de 11 de rit van de bikedevils die dit jaar werd gedoopt tot de HELLETOCHT .
Tijdens de verkenning bleek onze afstand in de kleiputten 3 km te bedragen .Mietjes zijn daar niet toegelaten omdat wij de putten betreden waar menig biker die op de rit van Ardooie de putten reden op hun gat zullen zitten met de bike in de hand .Of ben ik nu aan het overdrijven ?
Tot 25 oktober !