vandaag de toertocht van de camba gereden.
het was de moeite , na vorige week de tocht van roel paulissen gedaan te hebben .
2x de terril gehad dus .
dus weer leuk voldaan.
04/10/09 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Black Cube Rider
- Mountainbiker
Post by Black Cube Rider »
Voor de eerste keer een TT gereden en het was echt super sjiek.
45 KMtjes gedaan op een zeer mooi uitgezet parcours, toffe sfeer en slechts 1 keer op 3km van het einde overkop gegaan. Sorry voor die wa achter mij reed ( mijn achterwiel lag namelijk op zijn voorwiel ), maar geen stukken en gewonden.
Zal er zeker weer bij zijn op 29/11. Proficiat aan de organisatie en Chapeau voor de mooie inzameling voor gehandicapten.
45 KMtjes gedaan op een zeer mooi uitgezet parcours, toffe sfeer en slechts 1 keer op 3km van het einde overkop gegaan. Sorry voor die wa achter mij reed ( mijn achterwiel lag namelijk op zijn voorwiel ), maar geen stukken en gewonden.
Zal er zeker weer bij zijn op 29/11. Proficiat aan de organisatie en Chapeau voor de mooie inzameling voor gehandicapten.
- saiko
- Test team
volgens mij was de 25 zonder terill. Als ge die wou doen moest ge de 40 rijden (denk ik)Daim wrote:Voe(d)tbalveld???Ief wrote:Daim wrote:ben ik de enige???
na 23km pas bevoorrading, terwijl ik dacht op de 25km te zitten.
na 33km stond ik quasi naast m'n wagen en nog geen terril gezien
er stond een heel groot bord met in koeien van leters met terril of zonder terril. dit was +- 200meter na het voedbal veld waar je twee keer op en af moest rijden.
reed ik dan zo snel???
ik moet ergens iets gemiste hebben, maar aan de bevoorrading bleek ik niet alleen te zijn, dus t zullen kalfkes geweest zijn ipv koeien van letters
geen erg ik leer net dat 29/11 ik nog eens een kans krijg, ik heb me geamuseerd deze morgen, dat is t belangrijkste
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
brix (die op een verkeerd knopje drukte) wrote:vandaag de toertocht van de camba gereden.
het was de moeite , na vorige week de tocht van roel paulissen gedaan te hebben .
2x de terril gehad dus .
dus weer leuk voldaan.
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Fantastisch geammusseerd vandaag.
De terril was af !!!=D>
mooi afgepeild Roger ,proficiat.
tot volgend jaar
De terril was af !!!=D>
mooi afgepeild Roger ,proficiat.
tot volgend jaar
Eerste keer in Genk gereden. Prachtig: een singletrack van 45km lang :)
Van terril had ik meer schrik als nodig bleek. Klim is opgedeeld in korte snokjes waardoor je boven bent voor je het weet. We waren wat teleurgesteld dat je niet tot op de top reed. Dit hebben we dan maar te voet gedaan...
Bepijling rond en op de terril was idd nogal verwarrend. Misschien volgende keer wat linten spannen op strategische plaatsen.
Jammer dat die wandelaars het zelfde traject volgden, maar toch chapeau voor hen dat ze zo vriendelijk waren, er waren er zelfs die supporterden terwijl ze zelf in de struiken moesten gaan staan om ons te laten passeren!
Van terril had ik meer schrik als nodig bleek. Klim is opgedeeld in korte snokjes waardoor je boven bent voor je het weet. We waren wat teleurgesteld dat je niet tot op de top reed. Dit hebben we dan maar te voet gedaan...
Bepijling rond en op de terril was idd nogal verwarrend. Misschien volgende keer wat linten spannen op strategische plaatsen.
Jammer dat die wandelaars het zelfde traject volgden, maar toch chapeau voor hen dat ze zo vriendelijk waren, er waren er zelfs die supporterden terwijl ze zelf in de struiken moesten gaan staan om ons te laten passeren!
- VanBiLL.com
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike
Post by VanBiLL.com »
Kan dit ook eigenlijk slechts beamen! Verder vond ik de bevoorrading meer dan prima, voor 3 euro kan het dus echt wel! Dat zie je bij andere tochten toch wel anders! Mij zien ze volgend jaar wel weer terug in elk geval, hoewel ik er 1u20m voor in de auto moet zitten...roeln wrote:Eerste keer in Genk gereden. Prachtig: een singletrack van 45km lang :)
Van terril had ik meer schrik als nodig bleek. Klim is opgedeeld in korte snokjes waardoor je boven bent voor je het weet. We waren wat teleurgesteld dat je niet tot op de top reed. Dit hebben we dan maar te voet gedaan...![]()
Proficiat
Een dikke proficiat voor het inrichten van deze heel mooie toertocht.
Ik heb de 40 zonder terril gedaan en genoten van ieder moment dat we onderweg waren. De bevoorrading was perfect, nog nooit zo'n ruime keuze gezien eigenlijk. Zelfs die wandelaars waren, mits natuurlijk wederzijdse hoffelijkheid, perfect te passeren. Ik vond die mensen enorm vriendelijk. Het was de eerste keer dat ik aan Camba deelnam maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Nogmaals proficiat
Ik heb de 40 zonder terril gedaan en genoten van ieder moment dat we onderweg waren. De bevoorrading was perfect, nog nooit zo'n ruime keuze gezien eigenlijk. Zelfs die wandelaars waren, mits natuurlijk wederzijdse hoffelijkheid, perfect te passeren. Ik vond die mensen enorm vriendelijk. Het was de eerste keer dat ik aan Camba deelnam maar het zal zeker niet de laatste keer zijn. Nogmaals proficiat
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Geert, die vrouw komt ene keer per jaar uit haar holleke! Die heeft u eens goed bekeken en gedacht, die zullen we eens goed hebben, die heeft honger.nero wrote:ik vond t ook een schitterend parkours. 1 minpuntje aan de organisatie, die toch wel véél tijd en moeite hierin hebbe gestoke, is: Die vrouw aan de hot-dog verkoop, TRAAG dat die was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op den tijd da ze ene hotdog maakte had ik er al 25 op!!! Maar dit heeft natuurlijk niks met de mountainbiketocht zelf te make hé....
__________________________________________________________________________________________________
It's nice to be important,
but it's more important to be nice.
-------------------------------------------------------
Last edited by Jolyrodger on Fri 01 Oct 2010 18:23, edited 1 time in total.