wat sommigen aan fiets materiaal besteden kost meer dan wat je moet betalen om te kunnen meerijden in een MTB tochtje .
04/10/09 Ardooie
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
Daarvoor dient dit forum. Is het goed, dan zeg je het. Is het minder, dan zeg je het ook. Dit gaat niet over afbreken, het gaat over je mening delen met anderen.braekie wrote:Kan niet goed tegen die kritiek , doe het zelf eens en je zal weten wat het is om in te richten .
Mooi ritje van de KWB doe zo voort .
De organisatie was heel goed. Bepijling ook. Bevoorradingen waren basic maar je had alles wat je nodig had. Het parcours daarentegen. Jammer dat er zoveel asfalt inzat. Ik was gewoon naar hier gekomen omdat er weinig anders te doen was en ik slecht eens kort ritje wou rijden, maar had wel meer off-road verwacht. Op het hele parcours raakten we zelfs niet aan 25% off-road wat toch weinig is, maar ja, het winterseizoen zal weer begonnen zijn zeker. Ondertussen weet ik ook weer waarom ik zo weinig in de Vlaanders rij...
Verslagje hier.
- miss hurricane
- Mountainbiker
Post by miss hurricane »
idd véél te veel asfalt, er mocht véél meer off-road ingezeten hebben, en idd gewoon stukken die overgeslaan waren, bv juist na de 2de bevoorrading kan je daar ook afdalingskes doen, en juist voor de bevoorrading is er ne zandbak -> zend ons toch daardoor !!
deze rit kon je eigenlijk een gewone fietstocht noemen, geen MTB-tocht.
bevoorrading is goed, maar kversta niet waarom ze zoetekoeke leggen zonder suiker ?????
je kan idd veel meer uit de streek halen.
de bepijling was wel goed
deze rit kon je eigenlijk een gewone fietstocht noemen, geen MTB-tocht.
bevoorrading is goed, maar kversta niet waarom ze zoetekoeke leggen zonder suiker ?????
je kan idd veel meer uit de streek halen.
de bepijling was wel goed
Liever minder maar goeie organisatie´s, dan vele waarvan het er bij een deel dik opligt dat het voor het geld is!braekie wrote:Doe zo voort jongens en der zullen nog meer organisaties afhaken,
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Courage Moustache,Moustache wrote: Op het hele parcours raakten we zelfs niet aan 25% off-road wat toch weinig is, maar ja, het winterseizoen zal weer begonnen zijn zeker. Ondertussen weet ik ook weer waarom ik zo weinig in de Vlaanders rij...
Volgende week andere en betere kadé!!!
N.B : Ik had deze voormiddag 0% off-road en heb me wel gejeund
Het is nu 17 uur, zijn deze morgen om 6.30 uur begonnen om alles in orde te krijgen (spuitinstallatie, bevoorrading, cafetaria, ...). Bepijling is terug weggenomen, zaal en douches opgekuist, .... vrijdagnamiddag van 13 uur tot 18 uur bezig geweest, gisteren van 9 uur tot een heel stuk in de namiddag. En dan heb ik het nog niet over het vele werk die er vooraf gedaan wordt om het parkoers bij elkaar te zoeken, afspraken te maken met de eigenaars en de overheid, ...
Ik hoop dat we al diegene die hier kritiek hebben over ons parkoers volgend jaar mogen uitnodigen om te helpen zoeken naar off roadstukken in en rond Ardooie. Dat ze in Zwevezele een ander parkoers hebben is heel goed mogelijk, misschien dat we jullie volgend jaar dan beter langs de Zwevezeelsebaan naar Zwevezele laten rijden om daar dan een parkoers aan te leggen. Of moeten we een bus inleggen naar Beernem, daar kun je dan in het bos rondcrossen. Het is niet omdat je ergens een stukje offroad ziet liggen dat je ook de toestemming van de eigenaar krijgt om dat te gebruiken !! Ik hoop dat al die gasten die hier kritiek geven op ons parkoers zelf in een organisatie zitten maar ik denk dat dit niet het geval is.
Ik weet dat ik dit misschien beter niet schrijf, en dat het commentaar bedoeld is als "opbouwend", maar dan hebben wij het als organisatie liever dat je het ons rechtstreeks komt zeggen dan hier anoniem op het formum te plaatsen. Als organisatie trekken we ons op aan de positieve commentaren. En zoals ik hier ook gelukkig lees, als wij ermee ophouden dan zijn er geen toertochten meer . Er is een gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" ....
Alvast hartelijk dank aan de 1060 rijders om erbij te zijn en hopelijk tot volgend jaar.
Ik hoop dat we al diegene die hier kritiek hebben over ons parkoers volgend jaar mogen uitnodigen om te helpen zoeken naar off roadstukken in en rond Ardooie. Dat ze in Zwevezele een ander parkoers hebben is heel goed mogelijk, misschien dat we jullie volgend jaar dan beter langs de Zwevezeelsebaan naar Zwevezele laten rijden om daar dan een parkoers aan te leggen. Of moeten we een bus inleggen naar Beernem, daar kun je dan in het bos rondcrossen. Het is niet omdat je ergens een stukje offroad ziet liggen dat je ook de toestemming van de eigenaar krijgt om dat te gebruiken !! Ik hoop dat al die gasten die hier kritiek geven op ons parkoers zelf in een organisatie zitten maar ik denk dat dit niet het geval is.
Ik weet dat ik dit misschien beter niet schrijf, en dat het commentaar bedoeld is als "opbouwend", maar dan hebben wij het als organisatie liever dat je het ons rechtstreeks komt zeggen dan hier anoniem op het formum te plaatsen. Als organisatie trekken we ons op aan de positieve commentaren. En zoals ik hier ook gelukkig lees, als wij ermee ophouden dan zijn er geen toertochten meer . Er is een gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" ....
Alvast hartelijk dank aan de 1060 rijders om erbij te zijn en hopelijk tot volgend jaar.
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Ben wel organisator van zowel een TT als Strandrace, maar zoals eerder gezegd is dit eigen aan een Forum. De kritiek is niet rampzalig en het heeft echt geen zin in discussie te gaan via dit kanaal.ardos wrote:Het is nu 17 uur, zijn deze morgen om 6.30 uur begonnen om alles in orde te krijgen (spuitinstallatie, bevoorrading, cafetaria, ...). Bepijling is terug weggenomen, zaal en douches opgekuist, .... vrijdagnamiddag van 13 uur tot 18 uur bezig geweest, gisteren van 9 uur tot een heel stuk in de namiddag. En dan heb ik het nog niet over het vele werk die er vooraf gedaan wordt om het parkoers bij elkaar te zoeken, afspraken te maken met de eigenaars en de overheid, ...
De prijs ... te hoog ten opzichte van de gemiddelde prijs v e TT + rekening houden met diegenen die reeds via een lidmaatschap bij een wielerbond verzekering betalen.
Als jullie voor ieder de volle pot verzekering betalen, dan hebben jullie er geen € aan, wij betalen te veel en de verzekering
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Ardooie lost opnieuw de verwachtingen in.
Met opvallend veel, en nieuw mountainbike volk. Genietend van
een geslaagde fietstocht. En ferm transpirerend op lus 1 in de
kleiputten.
Prima pechdienst trouwens. Velo in de koffer en afgeleverd
aan de kantine.
Was het leven altijd maar zo simpel.
Met opvallend veel, en nieuw mountainbike volk. Genietend van
een geslaagde fietstocht. En ferm transpirerend op lus 1 in de
kleiputten.
Prima pechdienst trouwens. Velo in de koffer en afgeleverd
aan de kantine.
Was het leven altijd maar zo simpel.
Tot aan de eerste bevoorrading had ik er een goed oog in met als positief punt de kleiput. Heb de grote lus dan ook meer dan 1 keer genomen!
Na de bevoorrading nie veel soeps (ik weet natuurlijk niet wat er in de streek voor handen is). Op het einde terug beetje het mtb gevoel gekregen.
Als alles tot de kleiputten in de kleine tocht van 27 km zit is het misschien aangewezen om volgende keer de kleine toer 2 keer te doen.
Al moet ik toegeven dat ik volgend jaar niet terug kom indien ik een ander alternatief heb om de bike van stal te halen.
3,80 EUR is toch één van de duurder tt's als je het mij vraagt.
Voor deze prijs krijg je normaal toch meer waar voor je geld (en dan spreek ik niet alleen van hoeveelheid eten aan de stops)
Na de bevoorrading nie veel soeps (ik weet natuurlijk niet wat er in de streek voor handen is). Op het einde terug beetje het mtb gevoel gekregen.
Als alles tot de kleiputten in de kleine tocht van 27 km zit is het misschien aangewezen om volgende keer de kleine toer 2 keer te doen.
Al moet ik toegeven dat ik volgend jaar niet terug kom indien ik een ander alternatief heb om de bike van stal te halen.
3,80 EUR is toch één van de duurder tt's als je het mij vraagt.
Voor deze prijs krijg je normaal toch meer waar voor je geld (en dan spreek ik niet alleen van hoeveelheid eten aan de stops)
- JAT
- Mountainbiker
- Location: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")
@Braeckie : ik wilde met die opmerking op de prijs geen afbraak doen aan
de organisatie en de TT zelf hé maar ik maak enkel de vergelijking met
de prijs die we op andere toertochten betalen.
Laat je niet opjagen door een forum, iedereen hier heeft een hart voor MTB
en wil enkel het beste voor de toekomst van onze sport,
daar is het positief interpreteren van (goedbedoelde) kritiek een stap vooruit.
aléé jongens en meiskes tot de volgende hé.
de organisatie en de TT zelf hé maar ik maak enkel de vergelijking met
de prijs die we op andere toertochten betalen.
Laat je niet opjagen door een forum, iedereen hier heeft een hart voor MTB
en wil enkel het beste voor de toekomst van onze sport,
daar is het positief interpreteren van (goedbedoelde) kritiek een stap vooruit.
aléé jongens en meiskes tot de volgende hé.