dus,in het middenJolyrodger wrote:Geen een van de twee.sportyboy wrote:zit den terril eigenlijk in het begin of op het einde van de 40km?
04/10/09 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- saiko
- Test team
prachtig parcours,ideaal weer en toffe bikers waarmee ik heb gereden.
Stuk of 10-15 man van het forum gezien.
Ik heb maar 2 minpunten. In het begin zaten we op dezelfde route als een wandelroute die ook vandaag georganiseerd werd.
en zoas hier boven staan geen bewaakte fietsen stalling. Wij waren telkens met genoeg zodat iemand bij de fietsen bleeft maar voor solo rijders is dit minder aangenaam.
Stuk of 10-15 man van het forum gezien.
Ik heb maar 2 minpunten. In het begin zaten we op dezelfde route als een wandelroute die ook vandaag georganiseerd werd.
en zoas hier boven staan geen bewaakte fietsen stalling. Wij waren telkens met genoeg zodat iemand bij de fietsen bleeft maar voor solo rijders is dit minder aangenaam.
Die commentaar had ik vorig jaar ook, maar toen kreeg ik reactie dat ik mn ogen beter moest open doen, nu had ik ze gevonden, en ma goed da niemand ze vond, want die kerel moest blijkbaar onthouden van wie welke fiets was, geen bonneke of dergelijk gezien, had ik mn corratec truike nie aan had ik met ne look naar buiten gegaan denk iksaiko wrote: en zoas hier boven staan geen bewaakte fietsen stalling. Wij waren telkens met genoeg zodat iemand bij de fietsen bleeft maar voor solo rijders is dit minder aangenaam.
Maar buiten dat (en ook wel het bonnekes systeem waar ze zelf amper aan uit konden) prachtige tocht en organisatie!
Weet er iemand of er buiten het stukske van cambafabriek nog op privéterrein is gereden? heb tocht op opgenomen en zou die graag nog eens (en meer) narijden.
Juist terug van de 40km (45km op fietscomputer), leuke snelle tocht. Zo plat als een vijg met ene hele grote puist erin. Ben em probleemloos zonder voet aan de grond te zetten tot boven gerejen en dan lekker naar beneje. Mooie bevoorrading met zelfs platte kaas, soep, fruit, peperkoek...
grote afspuitstand, proper wc-barak
en als afsluiten nog ne goeie pannekoek me suiker.
1 opmerking, na de terril moest je een stuk voor de 2de keer doen, da zorgde toch voor verwarring bij velen, nog sjans dat er manne van de organisatie stonden voor de info.
grote afspuitstand, proper wc-barak
en als afsluiten nog ne goeie pannekoek me suiker.
1 opmerking, na de terril moest je een stuk voor de 2de keer doen, da zorgde toch voor verwarring bij velen, nog sjans dat er manne van de organisatie stonden voor de info.
Last edited by sportyboy on Sun 04 Oct 2009 13:43, edited 1 time in total.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Mooie tocht, goed uitgepijld dik geamuseerd, buiten een paar kamikaze bikers die je op een paar millimeter voorbij rijden
, ik heb er niets op tegen dat ze mij voorbij willen maar dan kan ook op een hoffelijker manier.
Zo en nu rusten, dien terril heeft me toch wel een beetje pijn gedaan, en ik was niet de enige zo te zien.
dan was stukske terril verleden week peanuts.
Tot volgend jaar
Zo en nu rusten, dien terril heeft me toch wel een beetje pijn gedaan, en ik was niet de enige zo te zien.
Tot volgend jaar
De tt was van zeer goede kwaliteit. Mijn knieën waren wat minder (valpartij vorige week
). De eerste helft was het idd irritant voor bikers en wandelaars dat de twee routes mekaar overlapten. Ik moet zeggen dat ze het allemaal zeer sportief opnamen. Het tweede gedeelte heb ik me gespaard zodat ik overschot had op den terril. Zeer mooie bepijling op de terril. Alles zeer vlot boven gereden en veel mensen opgerapt die ik me voorheen zag voorbij vlammen
. Enkel wegens slechte bandekeuze wat van het spoor geraakt tijdens een van de laatste afdalingen. Maar zonder erg!
Goede organisatie en mooie tocht. Normaal tot volgend jaar.
Goede organisatie en mooie tocht. Normaal tot volgend jaar.
GPS Track van de tocht
Voor wie de route nog eens wil zien of rijden:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=378278"
Leuke af en toe technische toertocht. Weinig asfalt, redelijk veel draaien en keren.
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=378278"
Leuke af en toe technische toertocht. Weinig asfalt, redelijk veel draaien en keren.