WTC JABBEKE komt ook af met een 5-tal leden om deze tocht eens te rijden.
Dat het zal stuiven en waaien weten we al.
Hoe het zal bevallen? tzal wel in orde zijn.
tot morgen.
04/10/09 Waasmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
aartrijkenoare
- Mountainbiker
Net terug van de rit in Waasmunster. Super hoe de mannen van de organisatie alles aan elkaar hebben weten breien. Het was een leuke rit, waar ik me geen moment verveeld heb. Alles lag er snel bij, behalve die zandstroken natuurlijk
Leuk dat ze de strook naast de E17 eens hebben 'vlak' gelegd. Hopelijk blijft dit een tijdje.
Tot volgend jaar!
Tot volgend jaar!
- sintesistef
- Mountainbiker
Post by sintesistef »
Vanmorgen de 50 km gereden, ze hebben er weer het maximum uitgehaald.
proficiat aan het "just riding" team...
heb na toch al heel wat in het Waasland rondgereden te hebben dan toch weer enkele nieuwe paden ontdekt
enig minpunt: de bevoorrading was zo goed als uitgeput, mss door het late vertrek van ons (9.30u) alhoewel Waasmunster bekend staat als massale volkstoeloop
proficiat aan het "just riding" team...
heb na toch al heel wat in het Waasland rondgereden te hebben dan toch weer enkele nieuwe paden ontdekt
enig minpunt: de bevoorrading was zo goed als uitgeput, mss door het late vertrek van ons (9.30u) alhoewel Waasmunster bekend staat als massale volkstoeloop
onbereikbare pechdienst
T'was inderdaad een leuke rit tot ik na 30km een onherstelbare breuk kreeg aan mijn bike.De pechdienst gaf niet thuis.kon enkel een gesprek inspreken waarop 1h30 later werd gereageerd met de simpele uitleg dat ze binnen geen bereik hadden.Ofwel zorg je voor bereik of je richt geen pechdienst op.
Hopelijk een lesje voor volgend jaar.
Hopelijk een lesje voor volgend jaar.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Zijn dit die bulten die je bedoeltel stevo wrote: Leuk dat ze de strook naast de E17 eens hebben 'vlak' gelegd. Hopelijk blijft dit een tijdje.
Tot volgend jaar!