04/10/09 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

Ief wrote:via google earth kan de terril ook goed zien. ;) of ga naar de site. gp roel paulissen. en klik op parcour.
idd, maar op google earth lijkt em wel veel platter dan em in werkelijkheid is, toen ik hem de eerste keer zag schrok ik er toch van. :oops:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

sportyboy wrote:
Ief wrote:via google earth kan de terril ook goed zien. ;) of ga naar de site. gp roel paulissen. en klik op parcour.
idd, maar op google earth lijkt em wel veel platter dan em in werkelijkheid is, toen ik hem de eerste keer zag schrok ik er toch van. :oops:
Enne denk maar even aan al de gasten die dat berg uit de grond gehaald hebben, zonder aan de nog grotere kolenberg(en) te denken... :wink: dank zij hun zweet kunnen we hier in de kempen een berg beklimmen :bounce:
Izirajder
Mountainbiker

Post by Izirajder »

Jolyrodger wrote:
MR Pain wrote:Weet iemand of de terril van de GP Paulissen te Winterslag dezelfde is als de terril van de Ter Dolen toertocht te Helchteren ?
Bedoeld ge de toertocht??
Eerst en vooral is de GP R. Paulussen al voorbij. Als ge bedoeld dat die 2 organisaties op dezelfde mijnterril rijden, JA, maar het parcours is heel verschillend.
U vraag is mij niet echt duidelijk! :wink:
Het gaat dus om dezelfde terril bij beide organisaties. Dank u.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Als morgen de wind zo hard waait als vandaag, zal ik met een Kite naar boven kunnen, zonder te moeten trappen, als natuurlijk de wind van achter komt!!! anders is het zo "over waaien" aan den top :-D
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

zit den terril eigenlijk in het begin of op het einde van de 40km?
Vos in de bossen
Mountainbiker

De start is aan den top, afdalen, en dan opnieuw klimmen op ' t einde...bevoorrading is aan de CAMBA :-D
:-k
portugeesje
Mountainbiker

Post by portugeesje »

koga62 wrote:
Kameel^ wrote:in theorie is de terril wel verboden terrein denk ik :-D daar hebben ze deze zomer toch hier en daar verbodsbordjes voor fietsers in de grond geslagen.
Maar ik denk eerder dat de stad Genk dat doet om bij eventuele ongevallen de aansprakelijkheid van zich af te kunnen schuiven ofzo, want controle heb ik er nog nooit gezien
[-X Terril is nog prive terrein en de eigenaar heeft deze bordjes laten plaatsen,inrichters van TT over de terril dienen toelating te vragen om het terrein te betreden :-?
Het schoonste vind ik nog dat als je via de bloso route (langs selo's pit stop)
naar de terril wilt rijden zie je een verbodsbord voor fietsers met daarlangs een pijltje van de bloso route #-o #-o
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Voila, vandaag en gisteren ongeveer 6 km terril uitgepijld. Ik hoop dat ge u allemaal gaat amuseren. :P
Ik hoop alleen dat het niet meer zo hard gaat waaien als vandaag, want dan is het van op te letten voor rukwinden die gevaarlijk te keer kunnen gaan. Ik heb al eens iemand van het parcours weten wegwaaien met kwalijke gevolgen!

Voor het goede doel : begeleidingcentrum TER HEIDE dankt u voor voor u aanwezigheid. U ook???
Last edited by Jolyrodger on Sat 03 Oct 2009 20:17, edited 1 time in total.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Ben vandaag nog aan de terril van waterschei geweest,amaai wat een wind man.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

sportyboy wrote:zit den terril eigenlijk in het begin of op het einde van de 40km?
Geen een van de twee. :wink:
Post Reply