03/10/2009 Beveren-Leie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Senha
Mountainbiker

Post by Senha »

Ik heb verleden jaar deze tocht gereden en deze is zeker voor herhaling vatbaar. Niet ver van de deur, mooie tocht, goede bevoorrading. kortom een aanrader. ik zou zeggen"allen daarheen. :lol:
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

Mijne grote plateau is juist terug van een toerke tegaan verkennen en hij is zeeer tevreden over het traject dat hij op het parcours heeft afgelegd.
De single tracks met een rakelke mooi vrijgemaakt. =D> =D> (Van wie hebben ze dat gezien?)Alle mooie stukken,zoals het BB-bosje,LFT-crossparcourke,GP-VTT-bosje met het befaamde cross-parcours,het CP-bosje,Ooigem-bos,Kerkegoed-bosje(wel den helft laten liggen! :-? ) enz....het zit er allemaal in.

Zaterdag zeker van de partij;en de tweede bevoorrading zullen we waarschijnlijk thuis doen(op amper 200m van mijn deur :lol: :drunk: !)
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

ik ga met de fiets naar de start, de 50km en daarna met de fiets naar huis, want aangezien de spijkerlaan openligt zou ik langer met de wagen onderweg zijn dan met de fiets :-D :-D .
Zondag op stroate-kermis (Desselgem) een foldertje gekregen waarop op de ene kant staat start van 8 tot 14u en op de keerzijde van 8u30 tot 14u?
Ik zal in ieder geval 's morgens starten aangezien het vrouwtje in de namiddag moet werken. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik in de namiddag ook wel in de tent te vinden zijn, en 's avonds misschien een optredentje....

Toton.
deddwer
Mountainbiker

Post by deddwer »

DDWER zal er zijn in de voormiddag voor zijn eerste toertocht en 'tzal die van 50 km worden want de conditie is oké =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ben nog aan het twijfelen voor zaterdag.
Het zou wel eens deze kunnen worden.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Rock Rider wrote:De steenbakkers starten al zeker met 4 man rond 13u :wink:
waaronder...mezelf!! :wink: :-D
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

voila se, den bike is klaar... Hopelijk blijft de cassette vast zitten... Had er vorige week wa problemen mee... #-o
klein plateautje
Kerstman
Location: grijs-zwart ezelke die luistert naar de naam martelly

Post by klein plateautje »

slijkcrosserke wrote:Ben nog aan het twijfelen voor zaterdag.
Het zou wel eens deze kunnen worden.
In naam van GP:

Niet echt twijfelen,"surtout" hij die graag single-trackskes doet! en 't zitten er vele in zulle :bounce: :bounce: :bounce: .
Als ge goesting hebt,komt al hier door en we gaan met de fiets naar ginder en terug.Na 200m zitten we al op 't parcours als we willen.Rond ten 8ten1/2 zou ik vertrekken.Ge moet maar wat laten weten.
Juist nog een verkenningske gedaan en een stukske gevonden waar gij ZEKER niet oprijdt. :lol: :lol: :lol: ;en ik na vandaag wel :^o :oops:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Als ik den helm op mijne kop kan verdragen.... #-o zou het wel eens deze kunnen worden.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Na een weekje keihard werken mag ik dadelijk mijn zuur verdiende centjes weer gaan afgeven aan...mijne vélomaker.. #-o #-o ...
dan kan ik hier morgen samen met Peter starten.
Als voorbereiding van een weekendje Zulte Firtel :drunk: :drunk: een tt meepikken is altijd leuk hé.
al paar keer gestart en steeds goed bevallen (behalve de koude douche voorig jaar...letterlijk hé :roll: )
Post Reply