04/10/09 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kameel^
- Mountainbiker
in theorie is de terril wel verboden terrein denk ik
daar hebben ze deze zomer toch hier en daar verbodsbordjes voor fietsers in de grond geslagen.
Maar ik denk eerder dat de stad Genk dat doet om bij eventuele ongevallen de aansprakelijkheid van zich af te kunnen schuiven ofzo, want controle heb ik er nog nooit gezien
Maar ik denk eerder dat de stad Genk dat doet om bij eventuele ongevallen de aansprakelijkheid van zich af te kunnen schuiven ofzo, want controle heb ik er nog nooit gezien
- georges1955
- Mountainbiker
Post by georges1955 »
Ik ben er minstens 1 maal per week op en nog nooit controle gehad.Wimbeest wrote:dus in praktijk wel toegankelijk
Trouwens er rijden er alle dagen mensen op en af.
Dus no panik
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
In de zomer slaap ik daar zelfs 3 keer per week!georges1955 wrote:Ik ben er minstens 1 maal per week op en nog nooit controle gehad.Wimbeest wrote:dus in praktijk wel toegankelijk
Trouwens er rijden er alle dagen mensen op en af.
Dus no panik
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... &start=840
-
peterke1974
- Mountainbiker
Post by peterke1974 »
yeps.Black Cube Rider wrote:Jij bedoelt in maasmechelen op dat afgesloten parcours? Dat wilde ik ook es graag gaan rijden.Dit in tegenstelling tot die in maasmechelen. Die is wel echt gevaarlijk
Deze zijn nog iets heel anders als die in winterslag. Zowel omhoog als omlaag is een stuk lastiger