Affligem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

fietsertjeAnn wrote:Ik heb de uitbreiding al op papier maar ze moet binnenkort met de peters , ikzelf en sportverantwoordelijke gereden worden. Na goedkeuring worden de bordjes geplaatst.
Vanaf het ogenblik dat de bordjes er staan, plaats ik onmiddellijk een reactie.

Bijna 1 jaar na datum toch nog eens polsen of de uitbreiding vanop papier al naar de realiteit gebracht is?
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

ik heb de uitbreiding van de sportverantwoordelijke al eens doorgestuurd gekregen. Niet echt spectaculair vind ik persoonlijk.

ik spring binnenkort eens op het gemeentehuis binnen om te vragen hoe het vordert.
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

Enig idee van het aantal kilometers die erbij zouden komen of wanneer deze er zou komen?
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

Status update van de uitbreiding:

- Het definitieve plan is zo goed als rond
- Er zijn goedkeuringen aangevraagd bij de gemeenten Ternat & Liedekerke. Deze zouden geen probleem mogen zijn, maar zijn wel nodig omdat er over hun grondgebied gereden wordt (weliswaar op asfaltwegen, maar toch).
- Eenmaal de goedkeuringen er zijn, worden de paaltjes bij bloso besteld en kunnen deze geplaatst worden.

m.a.w. het is nog niet voor direct, maar het zou ook geen jaar meer mogen aanslepen :-)

De uitbreiding is ongeveer een 16km waarvan naar schatting 50% onverhard.
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

thnx voor update
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

den Bart wrote:ik heb de uitbreiding van de sportverantwoordelijke al eens doorgestuurd gekregen. Niet echt spectaculair vind ik persoonlijk.

ik spring binnenkort eens op het gemeentehuis binnen om te vragen hoe het vordert.
Kan/mag je de uitbreiding al online zetten or is it a nono ?
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

inderdaad indien je hem nu mag/kan online zetten is het misschien mogelijk om nog te rijden voor alles zompig en verdronken is
jdl
Mountainbiker

Post by jdl »

den Bart wrote:Status update van de uitbreiding:

- Het definitieve plan is zo goed als rond
- Er zijn goedkeuringen aangevraagd bij de gemeenten Ternat & Liedekerke. Deze zouden geen probleem mogen zijn, maar zijn wel nodig omdat er over hun grondgebied gereden wordt (weliswaar op asfaltwegen, maar toch).
- Eenmaal de goedkeuringen er zijn, worden de paaltjes bij bloso besteld en kunnen deze geplaatst worden.

m.a.w. het is nog niet voor direct, maar het zou ook geen jaar meer mogen aanslepen :-)

De uitbreiding is ongeveer een 16km waarvan naar schatting 50% onverhard.
heel goe da er uitbreidingske komt..
want als ik hem rijd, moet ik al nimeer naar de pijltjes kijken.. da wil zeggen da et tijd is voor beetje vernieuwing :-)
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

Ik heb het uit beleefdheid gevraagd aan de gemeente.

Degene die hiervoor verantwoordelijk is heeft mij gevraagd om te wachten tot ze de definitieve goedkeuringen hebben van de omliggende gemeenten (waar de nieuwe route voor een klein stuk overloopt).

Kwestie van deze omliggende gemeenten niet voor het hoofd te stoten...

Dus eenmaal die goedkeuringen binnen zijn zal ik het wel ergens op het net mogen plaatsen.
anemon
Mountainbiker

Post by anemon »

Bedankt om te vragen in alle geval :-)
Post Reply