Cube reaction
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
ik heb ook zo'n geanodiseerde, en ben er dit weekend mee naar houffalize getrokken, materiaal werd ginder hevig onderworpen aan de ruwe trajecten.
na inspectie van de fiets, nergens iets te zien, ben zeer tevreden oven mijn bike zowel qua prestatie, model en kleur maar das ieder zijn goesting.
dus voor mij top !!
na inspectie van de fiets, nergens iets te zien, ben zeer tevreden oven mijn bike zowel qua prestatie, model en kleur maar das ieder zijn goesting.
dus voor mij top !!
-
waterbeker
- Mountainbiker
Post by waterbeker »
Ik heb sinds een week ook een cube reaction (zwart geanodiseerde) 2010 model met hs33 remmen.
Nog maar een keer mee gaan biken maar ben er heel tevreden over.
Nog maar een keer mee gaan biken maar ben er heel tevreden over.
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
Ik heb ong. een jaar geleden het frame van m'n LTD2 gebroken
(ong. 3jaar oud) en deze werd binnen de 2weken vervangen door
zo'n Cube LTD Comp frame in het wit .
dus over garantie niets te klagen.
(ong. 3jaar oud) en deze werd binnen de 2weken vervangen door
zo'n Cube LTD Comp frame in het wit .
dus over garantie niets te klagen.
- siemenmoens
- Mountainbiker
Post by siemenmoens »
Ik ben ook heel content van de mijne.
van de lak heb ik helemaal geen klagen, juist 1 puntje van 1 mm² aan mijn achterbrug.
in het begin last van mijn Reba waar de remote lockout van stuk was, maar die is zo vervangen (2 keer).
Ik zou echter niet voor een carbon frame gaan, kheb daar al veel meer problemen mee gezien dan me een alu frame.
van de lak heb ik helemaal geen klagen, juist 1 puntje van 1 mm² aan mijn achterbrug.
in het begin last van mijn Reba waar de remote lockout van stuk was, maar die is zo vervangen (2 keer).
Ik zou echter niet voor een carbon frame gaan, kheb daar al veel meer problemen mee gezien dan me een alu frame.
[quote]
heb de reaction K18 nog een probleem gehad met lak zelf nog geen putje in de allu. Goeie fiets just wa miserie gehad met de remmen ma das opgelost. De pat kan cube niks aan doen. Bij ieder fiets waarmee dat gebeurt heb je krassen mss met carbon een gat.
Is de miserie met de remmen opgelost door de nieuwe klauwen te plaatsen??
Geen slepende schijven meer?
heb de reaction K18 nog een probleem gehad met lak zelf nog geen putje in de allu. Goeie fiets just wa miserie gehad met de remmen ma das opgelost. De pat kan cube niks aan doen. Bij ieder fiets waarmee dat gebeurt heb je krassen mss met carbon een gat.
Is de miserie met de remmen opgelost door de nieuwe klauwen te plaatsen??
Geen slepende schijven meer?
- Black Cube Rider
- Mountainbiker
Post by Black Cube Rider »
In Duitsland zijn ze altijd stuk goedkoperjancleynen wrote:Iemand die dit weet?jancleynen wrote:Ik vond geen betere plaats om het volgende te vragen:
Ik ben geïnteresseerd om eventueel in de lente voor een Reaction RX te gaan.
Maar zijn er ook dealers van Cube die grote korting geven zoals Math Salden dat doet voor bv. Trek?